[mkII] grzeje sie bardzo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
w moim golfie przerobilme dziure w chlodnicy pekniety zbiorniczek wyrownawczy uszczelke pod glowica i planowanie glowicy i w golfie 2 przynjamniej moim 1,3 gaznik odpowietrzanie jest automatyczne, a termostat otwiera obieg przy powyzej 90 C i wtedy wlacza sie wentylator i dolny waz sila rzeczy tez musi byc cieply wiec WarMachine18 jesli przy powayzej 90 nie wlacza CI sie wentylator to czujnik RIP
kto szybko jedzie tego wolno niosa
automatycznie ci sie układ odpowietrza tak? a to ciekawe...,a mi sie automatycznie poziom paliwa w zbiorniku podnosi jak jest go mało...
a termostat nie otwiera sie przy 90 st tylko troche wczesniej ..i nie otwiera sie odrazu cały tylko powoli sie uchyla az osiagnie odpowiednia temperature i wtedy otworzy sie cały.....
a termostat nie otwiera sie przy 90 st tylko troche wczesniej ..i nie otwiera sie odrazu cały tylko powoli sie uchyla az osiagnie odpowiednia temperature i wtedy otworzy sie cały.....
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
martwic nalezy sie wtedy gdy :
- temperatura szybko rosnie i przekracza 90-100 stopni pomimo tego ze wiatrak sie włancza
- temperatura podchodzi bardzo wolno ,ale to bardzo wolno i nie osiaga 90 stopni
w innych przypardkach nie ma co sie martwic kazdy silnik ma inaczej ..jezeli temperatura bardzo szybko podchodzi do 90 stopni i wiatrak sie włancza ,ale nie przekracza tych 90 stopni to moze to byc wina zbyt małęj ilosci wody w układzie lub układ sie zapowietrzył...
ten "dolny" wąz zawsze bedzie gorący... bardziej chodzi o to czy ten wąz jest napuchniety czy nie ..jezeli jest twardy cały czas to niedobrze ,on pownien w pewnym momencie zrobic sie mieki tzn ze termostat sie oworzył i woda leci całym obiegiem ,czesto dzieje sie tak ze jak termostat sie otowrzy to zaraz potym włancza sie wiatrak w chłodnicy..
- temperatura szybko rosnie i przekracza 90-100 stopni pomimo tego ze wiatrak sie włancza
- temperatura podchodzi bardzo wolno ,ale to bardzo wolno i nie osiaga 90 stopni
w innych przypardkach nie ma co sie martwic kazdy silnik ma inaczej ..jezeli temperatura bardzo szybko podchodzi do 90 stopni i wiatrak sie włancza ,ale nie przekracza tych 90 stopni to moze to byc wina zbyt małęj ilosci wody w układzie lub układ sie zapowietrzył...
ten "dolny" wąz zawsze bedzie gorący... bardziej chodzi o to czy ten wąz jest napuchniety czy nie ..jezeli jest twardy cały czas to niedobrze ,on pownien w pewnym momencie zrobic sie mieki tzn ze termostat sie oworzył i woda leci całym obiegiem ,czesto dzieje sie tak ze jak termostat sie otowrzy to zaraz potym włancza sie wiatrak w chłodnicy..
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
No i stalo sie
wczoraj wracalem z Radomska (niecale 50km) i patrze na skale, a tam ponad 3/4 skali, a 3 dni wczesniej odchylilem te klapki na chlodnicy i w trasie mi trzymal rowniutko 90.
Mysle cos jest nie tak, zatrzymalem sie, patrze pod maske, dotykam wezy a tam dolny calkiem zimny :/
Termostat padl, musialem w drodze 2 razy sie zatrzymywac i czekac az ochlonie bo nie chcialem stracic uszczelki pod glowica
Dzisiaj kupilem termostat, francuski Vernet czy jakos tak (slyszalem ze dobry jest), zaplacilem 40 zlotych
Mam pytanko, moze ktos dysponuje zdjeciem, gdzie jest w golfiku termostat?? i jak go zdjac, podejrzewam ze na pompie wody na dole, niedaleko dolnej czesci chlodnicy (przy dolnym wezu) przykrecony na 2 sruby 10 do ktorych jest potwornie kiepskie dojscie ale nie jestem pewien (silnik JP)
Po wymianie zaleje uklad nowym czystym borygo, bo stary plyn jest zielony i troszke jakby metny
Czy po wymianie bede musial odpowietrzac uklad?? Z tego co slyszalem to w mkII uklad sie sam odpowietrza ale nie jestem pewien
Uff ale sie rozpisalem
Z gory dzieki za pomoc
wczoraj wracalem z Radomska (niecale 50km) i patrze na skale, a tam ponad 3/4 skali, a 3 dni wczesniej odchylilem te klapki na chlodnicy i w trasie mi trzymal rowniutko 90.
Mysle cos jest nie tak, zatrzymalem sie, patrze pod maske, dotykam wezy a tam dolny calkiem zimny :/
Termostat padl, musialem w drodze 2 razy sie zatrzymywac i czekac az ochlonie bo nie chcialem stracic uszczelki pod glowica
Dzisiaj kupilem termostat, francuski Vernet czy jakos tak (slyszalem ze dobry jest), zaplacilem 40 zlotych
Mam pytanko, moze ktos dysponuje zdjeciem, gdzie jest w golfiku termostat?? i jak go zdjac, podejrzewam ze na pompie wody na dole, niedaleko dolnej czesci chlodnicy (przy dolnym wezu) przykrecony na 2 sruby 10 do ktorych jest potwornie kiepskie dojscie ale nie jestem pewien (silnik JP)
Po wymianie zaleje uklad nowym czystym borygo, bo stary plyn jest zielony i troszke jakby metny
Czy po wymianie bede musial odpowietrzac uklad?? Z tego co slyszalem to w mkII uklad sie sam odpowietrza ale nie jestem pewien
Uff ale sie rozpisalem
Z gory dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości