[mk7] Pytanie o silnik 1.2 TSI
: pn gru 09, 2013 15:34
Witam
To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich serdecznie.
Co prawda Golf nie zawitał jeszcze do naszej rodziny ale w okolicach drugiej połowy stycznia moja żona odbiera nowiutkiego Golfa VII w wyposażenu Comfrotline plus dodatki z silnikiem 1.2 TSI.
Wybór na tę jednostkę padł dlatego, że będzie to autko do jazdy "wokół komina" bo na dalekie dystanse używamy Audi A6 (to tak żeby uprzedzic odpowiedzi "....lepiej było dołożyć i wziąć 1.4....". Nie ma takiej potrzeby
A teraz do sedna
Przekopałem różne fora i inne strony internetowe w poszukiwaniu informacji na temat silnika 1.2 TSI 105KM i szczerze powiedziawszy jedyne co o nim znalazłem, to to, że najwiekszą jego bolączką jest rozrząd. Co prawda wyczytałem o tym na forum skody i POLO ale mniemam, że to ta sama jednostka.
U dilera podczas rozmowy mojej żony ze sprzedawcą na temat tego, gośc odpowiedział, że założono jakiś nowy pasek rozrządu i ta usterka już nie występuje, a jednostka 1.2 TSI 105 KM to udany motorek i optymalny do jazdy "wokół komina".
Czy mógłby ktoś z kolegów wypowiedzieć sie na temat tego motorka ? Moja kobita nie wypytywała więcej na ten temat, a mnie z nią nie było (obecnie za granicą), a trzeba było złożyc zamówienie (nawiasem mówiąc dostaliśmy dość duży rabat, bo prawie 13% )
Chodzi mi o to, jakie zmiany wprowadzili do tego motorka, nigdzie nie natknąłem się aby ktoś napisał, że zamiast łańcucha jest pasek
Wiem, że mk7 jest świeży na rynku ale podejrzewam, że mk6 ma ten sam silnik.
Byłbym wdzięczny za informacje na ten temat.
Pozdrov
To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich serdecznie.
Co prawda Golf nie zawitał jeszcze do naszej rodziny ale w okolicach drugiej połowy stycznia moja żona odbiera nowiutkiego Golfa VII w wyposażenu Comfrotline plus dodatki z silnikiem 1.2 TSI.
Wybór na tę jednostkę padł dlatego, że będzie to autko do jazdy "wokół komina" bo na dalekie dystanse używamy Audi A6 (to tak żeby uprzedzic odpowiedzi "....lepiej było dołożyć i wziąć 1.4....". Nie ma takiej potrzeby
A teraz do sedna
Przekopałem różne fora i inne strony internetowe w poszukiwaniu informacji na temat silnika 1.2 TSI 105KM i szczerze powiedziawszy jedyne co o nim znalazłem, to to, że najwiekszą jego bolączką jest rozrząd. Co prawda wyczytałem o tym na forum skody i POLO ale mniemam, że to ta sama jednostka.
U dilera podczas rozmowy mojej żony ze sprzedawcą na temat tego, gośc odpowiedział, że założono jakiś nowy pasek rozrządu i ta usterka już nie występuje, a jednostka 1.2 TSI 105 KM to udany motorek i optymalny do jazdy "wokół komina".
Czy mógłby ktoś z kolegów wypowiedzieć sie na temat tego motorka ? Moja kobita nie wypytywała więcej na ten temat, a mnie z nią nie było (obecnie za granicą), a trzeba było złożyc zamówienie (nawiasem mówiąc dostaliśmy dość duży rabat, bo prawie 13% )
Chodzi mi o to, jakie zmiany wprowadzili do tego motorka, nigdzie nie natknąłem się aby ktoś napisał, że zamiast łańcucha jest pasek
Wiem, że mk7 jest świeży na rynku ale podejrzewam, że mk6 ma ten sam silnik.
Byłbym wdzięczny za informacje na ten temat.
Pozdrov