Witam
To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich serdecznie.
Co prawda Golf nie zawitał jeszcze do naszej rodziny ale w okolicach drugiej połowy stycznia moja żona odbiera nowiutkiego Golfa VII w wyposażenu Comfrotline plus dodatki z silnikiem 1.2 TSI.
Wybór na tę jednostkę padł dlatego, że będzie to autko do jazdy "wokół komina" bo na dalekie dystanse używamy Audi A6 (to tak żeby uprzedzic odpowiedzi "....lepiej było dołożyć i wziąć 1.4....". Nie ma takiej potrzeby
A teraz do sedna
Przekopałem różne fora i inne strony internetowe w poszukiwaniu informacji na temat silnika 1.2 TSI 105KM i szczerze powiedziawszy jedyne co o nim znalazłem, to to, że najwiekszą jego bolączką jest rozrząd. Co prawda wyczytałem o tym na forum skody i POLO ale mniemam, że to ta sama jednostka.
U dilera podczas rozmowy mojej żony ze sprzedawcą na temat tego, gośc odpowiedział, że założono jakiś nowy pasek rozrządu i ta usterka już nie występuje, a jednostka 1.2 TSI 105 KM to udany motorek i optymalny do jazdy "wokół komina".
Czy mógłby ktoś z kolegów wypowiedzieć sie na temat tego motorka ? Moja kobita nie wypytywała więcej na ten temat, a mnie z nią nie było (obecnie za granicą), a trzeba było złożyc zamówienie (nawiasem mówiąc dostaliśmy dość duży rabat, bo prawie 13% )
Chodzi mi o to, jakie zmiany wprowadzili do tego motorka, nigdzie nie natknąłem się aby ktoś napisał, że zamiast łańcucha jest pasek
Wiem, że mk7 jest świeży na rynku ale podejrzewam, że mk6 ma ten sam silnik.
Byłbym wdzięczny za informacje na ten temat.
Pozdrov
[mk7] Pytanie o silnik 1.2 TSI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
[mk7] Pytanie o silnik 1.2 TSI
Właśnie podobno tak jest, ale też nie widziałem nigdzie potwierdzenialyngso pisze:Chodzi mi o to, jakie zmiany wprowadzili do tego motorka, nigdzie nie natknąłem się aby ktoś napisał, że zamiast łańcucha jest pasek
Edit
Timing belts:
The Golf 7 petrol engines switch from having a timing chain to a timing belt. Timing belts are known for being costly service items (on some cars, requiring replacement at 60,000km or 90,000km) because of the intensive labour involved.
However, Volkswagen claims new technology means the Golf 7’s timing belt will last 210,000km before needing to be checked, at which point it will either be changed or checked every 30,000km – until 300,000km when it must be replaced.
The timing belt in the Golf 7’s diesel engines must be changed at 210,000km.
Pasek
[mk7] Pytanie o silnik 1.2 TSI
Witam
Czyli nie ma stresu, że coś sie wyciągnie i przeskoczy. Jest ewentualna mozliwośc zerwania ale to raczej mało prawdopodobne.
Czyli jednak Pan z VW miał rację. To jest najbardziej optymalny silnik do jazdy "wokół komina"
Dzięki za odpowiedź kolego.
Pozdrov
Czyli nie ma stresu, że coś sie wyciągnie i przeskoczy. Jest ewentualna mozliwośc zerwania ale to raczej mało prawdopodobne.
Czyli jednak Pan z VW miał rację. To jest najbardziej optymalny silnik do jazdy "wokół komina"
Dzięki za odpowiedź kolego.
Pozdrov
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości