Słyszałem głosy, że problem jest widoczny niezależenie od temperatury otoczenia. Ktoś na forum t-roca pisał, że męczył się dwa lata z problemem i po okresie gwarancyjnym zrobił chipa co rozwiązało jego problemy. Czekam w takim razie do zimy, zaczynają się chłodne nocne to może coś się niedługo pojawi... Na forum https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... /page/102/ posty sprzed kliku dni o nowym sofcie, który prawdopodobnie rozwiązuje problem kangura.Matizz23 pisze: ↑śr wrz 04, 2019 19:37Hej, kangur pojawia się jak i najbardziej odczuwalny, gdy jest niższa temperatura na dworze. Latem odpalisz silnik i za chwile już masz nagrzany, a jesienią/zimą ten dystans jest dłuższy i czas również. Także nie chcę Cię martwić, ale "najlepsze" dopiero przed Tobą. Choć mam informację, że pojawiła się w sobotę dostępna aktualizacja. Zobaczymy jakie będą efekty.marcinecki00 pisze: ↑śr sie 28, 2019 12:51Witam wszystkich (mój pierwszy post). W jaki sposób wywołujecie kangura? Mam golfika 130KM (odebrany w sierpniu) i póki co nie zauważyłem tego problemu. Próbowałem ruszać jak dziadek i jak młodzian po odbiorze prawka prawie 1500km przebiegu, więc mam nadzieje, że ten problem mnie nie spotka.
A z tymi obrotami sprawa wygląda tak samo, najbardziej widoczne zaraz po odpaleniu na zimnym. Obroty wędrują do góry ale w ciągu kilku sekund spadają w dół.
Przy okazji, jak spalanie oleju w waszych golfach? Ja ostatnio dolałem około 400ml przy przebiegu 2500km, do pełna.