1.4 TSI Golf VII
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.4 TSI Golf VII
Za słaby to uczucie względne. Najlepiej to umówić się na jazdę próbną i przekonać się samemu.
Re: 1.4 TSI Golf VII
Już pisałem, że przesiadłem się na 125 koni z 240 i nie płaczę. Golf daje radę. Na autostradzie gòrki nie wymagają redukcji, samochód się rozpędza wyraźnie nawet ponad 140 (pracuję w Niemczech). Przy ruszaniu to trakcja jest ograniczeniem. Natomiast przy wyprzedzaniu na trasie zawsze chce się więcej mocy. Miałem służbową octavię 1.2 TSI DSG i byłem zaskoczony, jak ładnie jedzie choć od 1.4 słabsza. Tylko paliła litr więcej od golfa.marcin7x5 pisze:Za słaby to uczucie względne. Najlepiej to umówić się na jazdę próbną i przekonać się samemu.
1.4 TSI Golf VII
Miałem okazję przejechać się wersją 122KM. Moim zdaniem jest ok. Może gdybym często jeździł załadowanym autem to by brakowało mocy. Ale do mojej jazdy jest ok.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt wrz 22, 2017 19:12
1.4 TSI Golf VII
Witam Panowie zakupiłem golfa 1.4tsi 140ps z 2013r przebieg 70tys
Pytania moje dotyczą tego do jakiego przebiegu nie powinienem się obawiać tego auta przy jakim przebiegu zmiana paska rozrządu i na jakie naprawy powinienem się przygotować w najbliższym czasie
Pytania moje dotyczą tego do jakiego przebiegu nie powinienem się obawiać tego auta przy jakim przebiegu zmiana paska rozrządu i na jakie naprawy powinienem się przygotować w najbliższym czasie
- piteks
- _
- Posty: 5957
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
1.4 TSI Golf VII
Jak masz DSG, to po 60 tys. warto wymienić olej w skrzyni.
Aby mieć spokojniejszą głowę, można też pomyśleć o wymianach oleju w silniku co 15 tys. lub rok, a nie jak podaje fabryka czyli 30 tys./2 lata.
Obecna generacja silników 1,4 TSI (od 2012 roku) jest już poprawiona i nie słychać o ich problemach jak to było wcześniej.
Aby mieć spokojniejszą głowę, można też pomyśleć o wymianach oleju w silniku co 15 tys. lub rok, a nie jak podaje fabryka czyli 30 tys./2 lata.
Obecna generacja silników 1,4 TSI (od 2012 roku) jest już poprawiona i nie słychać o ich problemach jak to było wcześniej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt wrz 22, 2017 19:12
1.4 TSI Golf VII
Witam wszystkich
Chciałbym się dowiedzieć czy v golfie 7 ze skrzyniom dsg 7 biegów trzeba wymieniać olej ? Jak tak to co ile ? Jak odbieralem auto z vw w niemczech to mi powiedziano ze w skrzyniach 6 biegowych wymienia się co 60tys ale w 7 się nie wymienia czy to prawda ?
Kolejne moje pytanie dotyczy nawigacji w golfie mam tą dużą discavery pro sie chyba nazywa i nie mogę ustawić komunikatow nawigacji tzn. Prowadzi mnie do celu pokazuje jak i za ile skręcać ale nic nie mówi ... znalazłem w ustawieniach glosnos komunikatow nawigacji ale przedstawienie tego nic nie pomogły.
Chciałbym się dowiedzieć czy v golfie 7 ze skrzyniom dsg 7 biegów trzeba wymieniać olej ? Jak tak to co ile ? Jak odbieralem auto z vw w niemczech to mi powiedziano ze w skrzyniach 6 biegowych wymienia się co 60tys ale w 7 się nie wymienia czy to prawda ?
Kolejne moje pytanie dotyczy nawigacji w golfie mam tą dużą discavery pro sie chyba nazywa i nie mogę ustawić komunikatow nawigacji tzn. Prowadzi mnie do celu pokazuje jak i za ile skręcać ale nic nie mówi ... znalazłem w ustawieniach glosnos komunikatow nawigacji ale przedstawienie tego nic nie pomogły.
1.4 TSI Golf VII
7 biegowy DSG ma suche sprzęgła więc nie ma oleju.
Nie słyszałem o serwisowaniu tej skrzyni.
Nie słyszałem o serwisowaniu tej skrzyni.
86 Jetta 1.8
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y
1.4 TSI Golf VII
Witam kupiłem pierwszego w życiu VW Golf Variant 1.4 TSI 150 KM w wersi Higline ze skrzynia manualna, auto jest z 2015 roku kupiłem je z przebiegiem 80000 kilometrów, mam pytanie przy jakim przebiegu muszę zrobić rozrząd. Do tej były na 60tys wyminone świece filtry itp.
Re: 1.4 TSI Golf VII
Rozrząd 180.000 albo 210.000 km. Zawsze mi się to myli z dieslem. Także możesz spać spokojnie.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Re: 1.4 TSI Golf VII
Pawelkurzdym pisze:Witam wszystkich
Chciałbym się dowiedzieć czy v golfie 7 ze skrzyniom dsg 7 biegów trzeba wymieniać olej ? Jak tak to co ile ? Jak odbieralem auto z vw w niemczech to mi powiedziano ze w skrzyniach 6 biegowych wymienia się co 60tys ale w 7 się nie wymienia czy to prawda ?
Kolejne moje pytanie dotyczy nawigacji w golfie mam tą dużą discavery pro sie chyba nazywa i nie mogę ustawić komunikatow nawigacji tzn. Prowadzi mnie do celu pokazuje jak i za ile skręcać ale nic nie mówi ... znalazłem w ustawieniach glosnos komunikatow nawigacji ale przedstawienie tego nic nie pomogły.
Olej się w nich zaleca wymieniać, bo ten pracujący w mechatronice również się zużywa.fantomasz pisze:7 biegowy DSG ma suche sprzęgła więc nie ma oleju.
Nie słyszałem o serwisowaniu tej skrzyni.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
1.4 TSI Golf VII
Koledzy czy u was tez tak kiepsko świeci światło cofania?? praktycznie abym co cokolwiek widział jak cofam w nocy w ciemności, to muszę stopem sobie doświetlać, bo światło cofania praktycznie nic nie oświetla, tyle że świeci się biała lampka z tyłu, czy jest jakaś rada?? mocniejsza żarówka czy cuś??
Re: 1.4 TSI Golf VII
Dzięki wielkie kolegotatian pisze:Rozrząd 180.000 albo 210.000 km. Zawsze mi się to myli z dieslem. Także możesz spać spokojnie.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
- Lokalizacja: poznań
1.4 TSI Golf VII
ja w piątek kupiłem VII kombi z 2015 1,4 tsi 125km a wczoraj z nudów zacząłem czytać i się lekko podłamałem-
1. ponoć biorą olej choć nie wiem czy to czasem nie chodzi o te pierwsze egzemplarze, ciężko mi to ustalić
2. woda cieknie przez tylne drzwi do środka...uszkodzona uszczelka głośnika i zalewa dywaniki
3. zawieszenie skrzypi podczas przejeżdżania "śpiących policjantów"
4. generalnie że żywotność nie za bardzo tych silników
Jeśli się ktoś może odnieść do tych kwestii to super, może się uspokoję
1. ponoć biorą olej choć nie wiem czy to czasem nie chodzi o te pierwsze egzemplarze, ciężko mi to ustalić
2. woda cieknie przez tylne drzwi do środka...uszkodzona uszczelka głośnika i zalewa dywaniki
3. zawieszenie skrzypi podczas przejeżdżania "śpiących policjantów"
4. generalnie że żywotność nie za bardzo tych silników
Jeśli się ktoś może odnieść do tych kwestii to super, może się uspokoję
Re: 1.4 TSI Golf VII
Mój (2015, 25kkm) nie bierze, nie przecieka, nie skrzypi. O żywotności się nie wypowiem. Jeśli Twój bierze, cieknie lub skrzypi - przykro mi, ale jeśli nie, to się ciesz, bo to dobre autoniedzwiedz1981 pisze:ja w piątek kupiłem VII kombi z 2015 1,4 tsi 125km a wczoraj z nudów zacząłem czytać i się lekko podłamałem-
1. ponoć biorą olej choć nie wiem czy to czasem nie chodzi o te pierwsze egzemplarze, ciężko mi to ustalić
2. woda cieknie przez tylne drzwi do środka...uszkodzona uszczelka głośnika i zalewa dywaniki
3. zawieszenie skrzypi podczas przejeżdżania "śpiących policjantów"
4. generalnie że żywotność nie za bardzo tych silników
Jeśli się ktoś może odnieść do tych kwestii to super, może się uspokoję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości