Czy konieczny remont? - 1.4 TSI
: śr sie 07, 2019 16:46
Witam.
Taki problem...
Zaprowadziłem dziś auto do Serwisu (nie ASO) Golfa VI 1.4 TSI 2009r. z przebiegiem 200 tys.km.
Od spodu silnika widoczne wycieki oleju od strony rozrządu i od strony skrzyni biegów. Po całym dniu sprawdzania mechanicy stwierdzili: "wycieki są spod pokrywy zaworów, z obu stron. Puściło górą w najsłabszym miejscu i najprawdopodobniej zużyte są pierścienie i trzeba remontować silnik. Pokrywa zaworów nie ma uszczelki lecz jest klejona. Pewnie rozrząd jest już upaprany w oleju. Cena ok. 5 - 6 tys.PLN."
Oświadczyli,że po takim przebiegu już się zaczyna sypać i ,że to jest normą w tych motorach.
Dodam,że silnik nie brał oleju,nie kopci, nie traci mocy. Chodzi bez zarzutu. Tylko te wycieki...
Czy ktoś już coś takiego miał w takim motorze?
Czy nie wystarczy sprawdzić - uszczelnić pokrywę zaworów?
Nie wiem,czy to już jest totalne naciąganie klientów?
Tak se popatrzyli,pooglądali ...i od razu taka diagnoza???
Ktoś coś doradzi??
Taki problem...
Zaprowadziłem dziś auto do Serwisu (nie ASO) Golfa VI 1.4 TSI 2009r. z przebiegiem 200 tys.km.
Od spodu silnika widoczne wycieki oleju od strony rozrządu i od strony skrzyni biegów. Po całym dniu sprawdzania mechanicy stwierdzili: "wycieki są spod pokrywy zaworów, z obu stron. Puściło górą w najsłabszym miejscu i najprawdopodobniej zużyte są pierścienie i trzeba remontować silnik. Pokrywa zaworów nie ma uszczelki lecz jest klejona. Pewnie rozrząd jest już upaprany w oleju. Cena ok. 5 - 6 tys.PLN."

Oświadczyli,że po takim przebiegu już się zaczyna sypać i ,że to jest normą w tych motorach.

Dodam,że silnik nie brał oleju,nie kopci, nie traci mocy. Chodzi bez zarzutu. Tylko te wycieki...

Czy ktoś już coś takiego miał w takim motorze?
Czy nie wystarczy sprawdzić - uszczelnić pokrywę zaworów?
Nie wiem,czy to już jest totalne naciąganie klientów?

Ktoś coś doradzi??
