[mk5] 1.6 BSE wężyk
: sob mar 03, 2018 21:18
Witam,
Czy ktoś mi powie do czego służy cienki krótki wężyk łączacy "trójnik" wbudowany w grubą rure dolotową powietrza przed przepustnicą (wchodzi tam też odma) a bokiem kolektora dolotowego (plastikowy wierzch silnika) kolo korka wlewu oleju. Nie wiem jaka funkcje pelni "trojnik".
Problem polega na tym że gdy ów wężyk mam założony jak należy - auto nie pracuje jak powinno tzn po dodaniu gazu i puszczeniu (na postoju) obroty spadaja za bardzo np. do 540rpms a dopiero po chwili jest ok. Natomiast gdy ten wężyk zdejme z "trójnika" i sobie wisi "w powietrzu"- słychać jak zasysa powietrze a auto pracuje super. Obroty są super po puszczeniu gazu.
Probowałem zaciągnąć ustami powietrze przez ten króciec trójnika to za bardzo nie szło...
Bedę wdzieczny za podpowiedź
p.s. ten wezyk widać np tutaj:
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
Czy ktoś mi powie do czego służy cienki krótki wężyk łączacy "trójnik" wbudowany w grubą rure dolotową powietrza przed przepustnicą (wchodzi tam też odma) a bokiem kolektora dolotowego (plastikowy wierzch silnika) kolo korka wlewu oleju. Nie wiem jaka funkcje pelni "trojnik".
Problem polega na tym że gdy ów wężyk mam założony jak należy - auto nie pracuje jak powinno tzn po dodaniu gazu i puszczeniu (na postoju) obroty spadaja za bardzo np. do 540rpms a dopiero po chwili jest ok. Natomiast gdy ten wężyk zdejme z "trójnika" i sobie wisi "w powietrzu"- słychać jak zasysa powietrze a auto pracuje super. Obroty są super po puszczeniu gazu.
Probowałem zaciągnąć ustami powietrze przez ten króciec trójnika to za bardzo nie szło...
Bedę wdzieczny za podpowiedź
p.s. ten wezyk widać np tutaj:
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html