Strona 1 z 1

Brak mocy VW GTI axx

: sob kwie 12, 2014 18:38
autor: siwy1312
Witam,
niedawno stałem się posiadaczem vw gti v z silnikiem fsi turbo (AXX). Kilka dni temu wymieniłem rozrząd oraz zawór DV, trzy tygodnie temu założone turbo po regeneracji.
Problem polega na braku mocy. Moc straciłem jadąc 210km/h i po hamowaniu silnikiem do 150km/h przestał jeździć jak gti. Podpiełem go do kompa to pokazało ze turbo nie pompuje powietrza. Jak gdyby się wgl nie kręciło. Komputer pokazuje błąd za małego ciśnienia w korektorze ssącym. Nie wiem co to może być za problem. Proszę o ratunek w postaci pomocy w diagnostyce..

Brak mocy VW GTI axx

: sob kwie 26, 2014 16:29
autor: siwy1312
Oto zdjęcia szklanki popychacza pompy paliwa. Proszę o ocenę czy nadaję się tylko do wymiany czy jest jeszcze ok.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Brak mocy VW GTI axx

: sob kwie 26, 2014 20:20
autor: vwmaniac19911991
wymien i sprawdz nic nei zrobisz

Brak mocy VW GTI axx

: sob kwie 26, 2014 22:27
autor: marcinkrzyzanek
Popychacz warto wymienic ale na pewno to nie on jest przyczyna no nie jest przetarty wiec uszkodzen walka nie bedzie,a moze te turbo po regeneracji sie skonczylo,chociaz w to bym watpil,sprawdz cala sciezke doladowania na polaczeniach czy gdzies sie nie wykitralo,albo czujnik doladowania padl i przeklamuje wartosc cisnienia mialem ten temat w poprzednim golfie,bledu od niego nie bylo a dopiero bloki pomiarowe pokazaly ze ciagle jedną wartosc pokazywal i n75 nie wysterowywal turbo do ladowania.

Brak mocy VW GTI axx

: ndz kwie 27, 2014 19:17
autor: siwy1312
a gdzie znajdę czujnik ciśnienia doładowania? Jest to tzw. mapsensor? Ponieważ ten też wymieniłem na nowy boscha. Ręce mi opadają byłem u trzech mechaników i żaden nie znalazł przyczyny. Pierwszy znalazł pęknięty nowy zawór n75. Wymieniłem na nowy Pierburga (czy jak to się piszę) i nic to nie dało. Jeden z mechaników stwierdził że może być to nawet zwarcie między pedałem gazu a przepustnicą.

Brak mocy VW GTI axx

: wt kwie 29, 2014 06:35
autor: marcinkrzyzanek
Tak mapsensor,jesli wymIeniony to chyba od niego powinno byc ok,chociaz jak przerabialem taki temat w golfie 4 i w krotkim czasie musialem wymienic 2 czujniki,jeden popsuty,drugi prawie od razu sie uszkodzil bo mial inny numer niz ten orginalny i dopiero nowy zalatwil sprawe a zaden nie sial bledu tylko zle wskazywal w blokach i stad bylo wiadomo ze walniety ,jest przy wentylatorze chlodnicy na rurze idacej do przepustnicy. Jesli zaden mechanik nie daje rady to moze znajdz jakiegos dobrego tunera ze swojej okolicy i podjedz,taki z pewnoscia bedzie cos wiecej potrafil ogarnac chociazby od strony softu i diagnozy w blokach pomiarowych. Albo jakies polecane aso Wydasz troche wiecej ale auto bedzie sprawne.

Brak mocy VW GTI axx

: pt maja 09, 2014 20:37
autor: siwy1312
Po wizycie w aso jest znaleziona przyczyna braku mocy. Okazało się że dźwignią pomiędzy gruszką a turbo pękło z powodu zbyt mocnego skrecenia śruby regulacyjnej. Teraz pytanie czy to podlega gwarancji?