Ubytek płynu chłoniczego
: śr gru 04, 2013 10:06
Witam
mk5 1.4 8v golf plus
gdy kupiłem autko płynu było na minimum dolałem płynu do max i po przejechaniu około 10 000km płynu jest poniżej minimum, zaświeciła się kontrolka o braku płynu.
Parują mi mocno szyby jak jeżdżę bez klimatyzacji (z klimą nie parują) ale z nawiewów nie leci dymek, niczym w autku nie czuć, szyba przednia tak jak w poprzednich autkach po umyciu długo czysta, nie tłuści się od razu. Może te parowanie szyb ma jakiś związek z ubywaniem płynu- nie wiem.
Więc pytam się Was czy ktoś miał podobny przypadek? Czy te silniki 1.4 tak maja że ubywa płynu i czy golfy 5 plus też tak ma że paruje w środku? (filtr kabinowy wymieniony jakieś 6000km temu)
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
mk5 1.4 8v golf plus
gdy kupiłem autko płynu było na minimum dolałem płynu do max i po przejechaniu około 10 000km płynu jest poniżej minimum, zaświeciła się kontrolka o braku płynu.
Parują mi mocno szyby jak jeżdżę bez klimatyzacji (z klimą nie parują) ale z nawiewów nie leci dymek, niczym w autku nie czuć, szyba przednia tak jak w poprzednich autkach po umyciu długo czysta, nie tłuści się od razu. Może te parowanie szyb ma jakiś związek z ubywaniem płynu- nie wiem.
Więc pytam się Was czy ktoś miał podobny przypadek? Czy te silniki 1.4 tak maja że ubywa płynu i czy golfy 5 plus też tak ma że paruje w środku? (filtr kabinowy wymieniony jakieś 6000km temu)
Z góry dziękuję za odpowiedzi.