Witam jestem posiadaczem Golfa V GTI z 2005r.
Silnik AXX. Nie modzony, wszystko wymieniane na oryginalne części.
Golfik od kilku miesięcy się dławi. Dzieje się to bez żadnej reguły. Nie raz nie dławi się przez tydzień, a nieraz codziennie. Nie ma znaczenia czy silnik jest rozgrzany czy nie.
Podczas spokojnego przyspieszania i obrotach na poziomie 2500tys. obr wskazówka obrotomierza podczas dławienia gwałtownie na chwile opada do 2000 tys obrotów.
Podczas dynamicznej jazdy i obrotach na poziomie 5000tys obr wskazówka obrotomierza podczas dławienia gwałtownie spada do 2500tys. obrotów.
Podczas jednostajnej prędkości przez kilka sekund czuć jakby auto jechało pod silny wiatr.
Podczas postoju, na odpalonym silniku też zauważyłem że wskazówka obrotomierza opada na moment do 650obr.
Po wizycie w wielu warsztatach m.in. w ASO zostało wymienione:
Zawór faz rozrządu,
Czujnik położenia wałka rozrządu,
Zawór n75,
Kolektor,
Nastawnik kolektora,
Odma,
Zawór DV( upustowy przy turbinie)
Czujnik ciśnienia paliwa,
Czujnik położenia wałka rozrządu,
Sterownik pompy paliwa,
Popychacz pompy paliwa,
Świece,
Filtr paliwa.
Szczelność układu została sprawdzona
Jak twierdzą fachowcy z ASO (Toruń i Bydgoszcz) żadnych błędów nie ma i wszystkie parametry są poprawne.
Z góry dziękuję za pomoc
[mk5] Golf V GTI- dławienie i szarpanie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk5] Re: Golf V GTI- dławienie i szarpanie silnika
Jakby pompa była uszkodzona to nie wyplułoby żadnego błędu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości