Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Blad pierwszy to moze dotyczyc nagaru w kolektorze dolotowym. Drugi to moze byc problem z fazatorem rozrzadu. Trzeci uszkodzony czujnik.
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Ok dzieki.
Czyli nie da sie ukryc ze w pierwszej kolejnosci idzie do robienia rozrzad .... sam fazator bez sensu wymieniac.
Ja pierdziele 20 tys tylko przejechane ....
Ma ktos z Was dostep do symboli czesci oem?
Bo podobno od 2009 roku sa jakies nowe napinacze i lancuchy ?
Czyli nie da sie ukryc ze w pierwszej kolejnosci idzie do robienia rozrzad .... sam fazator bez sensu wymieniac.
Ja pierdziele 20 tys tylko przejechane ....
Ma ktos z Was dostep do symboli czesci oem?
Bo podobno od 2009 roku sa jakies nowe napinacze i lancuchy ?
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Samemu sobie posprawdzaj na stronie http://www.etka.cc" onclick="window.open(this.href);return false;. Jeżeli się nie mylę to chyba były 4 wersje/poprawki tego rozrządu.
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Super strona.
Kurde czyli cos jest u mnie z napinaczem ... wogole sie nie zgadza z tym co mialem na fakturze. Na stronie jest symbol 03C109507AH , 2 lata temu na fakturze mialem 03C109507BA ...
Kurde czyli cos jest u mnie z napinaczem ... wogole sie nie zgadza z tym co mialem na fakturze. Na stronie jest symbol 03C109507AH , 2 lata temu na fakturze mialem 03C109507BA ...
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
A patrzyłeś na jakie były wymieniane? Tam chyba też podają w którym roku i na jaki została dana część wymieniona.
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Co było wymienianie, masz wykaz części (najlepiej z numerami)?
Może to awaria wariatora.
Może to awaria wariatora.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Mam wykaz części które były wymieniane :
Łańcuch 03C109158A
Napinacz 03C109507BA
Prowadnica 03C109469K
Prowadnica 03C198159A
Zestaw Naprawczy 03C198159A
Śruba N91048601
Pierścień Uszczelnia N90903201
Uszczelka 03C109287G
Środek uszczelniający D176501A1
Uszczelka Wału 038103085E
--
A części stare które dostałem miały numery :
Napinacz 03C109507M (Italy) MTE
Prowadnica 03C109469J (Italy) MTE
Prowadnica 03C109509L (Italy) MTE
Uszczelka 1JO253115S
Łańcuch nie miał numeru ...
Łańcuch 03C109158A
Napinacz 03C109507BA
Prowadnica 03C109469K
Prowadnica 03C198159A
Zestaw Naprawczy 03C198159A
Śruba N91048601
Pierścień Uszczelnia N90903201
Uszczelka 03C109287G
Środek uszczelniający D176501A1
Uszczelka Wału 038103085E
--
A części stare które dostałem miały numery :
Napinacz 03C109507M (Italy) MTE
Prowadnica 03C109469J (Italy) MTE
Prowadnica 03C109509L (Italy) MTE
Uszczelka 1JO253115S
Łańcuch nie miał numeru ...
Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine
Z Twojego wykazu wynika, że masz najnowszy (dla 1.4 FSI) zestaw.
Nie masz jednak nic napisane o nastawniku (03C109088B>03C109088F>03C109088E) i pozostałych kołach zębatych (wałka wydechowego, wału korbowego) które powinny być wymienione, a raczej zaleca się ich wymianę, a mogą mieć wpływ na zużycie łańcucha.
Moim zdaniem - jeśli już można ograniczyć koszty zostawiając stary napinacz... ale to raczej "druciarska" oszczędność. Przy uszkodzonym nastawniku łańcuch ma tendencje do wyciągania się (opisywano to jako udarowe obciążenie łańcucha) - ale to nie moja opinia tylko zaczytana na forach.
Nie masz jednak nic napisane o nastawniku (03C109088B>03C109088F>03C109088E) i pozostałych kołach zębatych (wałka wydechowego, wału korbowego) które powinny być wymienione, a raczej zaleca się ich wymianę, a mogą mieć wpływ na zużycie łańcucha.
Moim zdaniem - jeśli już można ograniczyć koszty zostawiając stary napinacz... ale to raczej "druciarska" oszczędność. Przy uszkodzonym nastawniku łańcuch ma tendencje do wyciągania się (opisywano to jako udarowe obciążenie łańcucha) - ale to nie moja opinia tylko zaczytana na forach.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości