Przegrzany silnik

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Konradooo79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 17, 2014 18:32

Przegrzany silnik

Post autor: Konradooo79 » czw lip 17, 2014 18:49

Witam. Przegrzałem silnik w swoim golfie. Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka alarmująca o stanie chłodzenia. Jechałem autostradą i niestety nie zdążyłem dojechać do najbliższego serwisu żeby przyjrzeć się problemowi. Nagle straciłem moc i musiałem zjechać na pobocze. Nie mogłem odpalić ponownie silnika. Po podniesieniu maski okazało się że w wężyk odchodzący od chłodnicy jest odłączony w efekcie straciłem cały płyn chłodzący. Niestety samochód jest daleko od mojego miejsca zamieszkania. Czeka na mechanika (który nie chce za bardzo się w to bawić) chciał bym się dowiedzieć co mnie w tej sytuacji czeka. Opinie są że poszła uszczelka pod głowicą i czy planowanie głowicy jest bezpieczne na przyszłość. Na co muszę zwrócić uwagę.


Golf mkV 1.6 FSI benzyna



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Przegrzany silnik

Post autor: roman58 » czw lip 17, 2014 19:44

To że uszczelka poszła to jeszcze nie problem,problemem jest ocenienie w jakim stopniu jest silnik przegrzany czy będzie potrzeba wymiany pierścieni,co z wtryskiwaczami czujnikami przecież to wszystko jest przegrzane.Trzeba to zweryfikować i podjąć decyzję bo koszty mogą być duże.



Konradooo79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 17, 2014 18:32

Przegrzany silnik

Post autor: Konradooo79 » czw lip 17, 2014 20:33

jeszcze jedna sprawa to ta że temperatura silnika nie przekroczyła 90*, Taka temperatura waha się przy normalnym użytkowaniu. Być może czujnik też był walnięty ale wtedy nie pokazywał by temperatury lub podawał śmieszne odczyty...



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Przegrzany silnik

Post autor: bioly05011 » czw lip 17, 2014 23:37

powiem Ci tak i podam przykład dziś kolega jechał rano do pracy(ford focus 2001 TDCI) to samo co u Ciebie, brak mocy i w ogóle ,dodatkowo jemu wcale nie świeciła się kontrolka ani od temp, ani o ubytku płynu(brak czujnika) aż w końcu już sam zgasł, po ostygnięciu auto znowu odpalił po wymianie łącznika gumowego za pompą wtryskową,auto śmiga :grin: ,a co do temp. też mu nie przekroczyła 90*


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk5 (2003 - 2009)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości