Golf V 1.4 FSI czujnik położenia wału

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mkosmala2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 15, 2007 13:03
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Golf V 1.4 FSI czujnik położenia wału

Post autor: mkosmala2 » ndz paź 07, 2012 16:22

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów , mam mały problem w aucie taty w pewnym momencie w aucie zabrakło mocy i wywaliło błąd na VAG-u
1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 001 - Upper Limit Exceeded
myśle iż do wymiany jest czujnik położenia wału i tu moje pytanie gdzie w tym silniku on się znajduje ? i czy wymiana nie przysparza zadnych problemów
autko to Golf V 1.4 FSI



Awatar użytkownika
mkosmala2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 15, 2007 13:03
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Golf V 1.4 FSI czujnik położenia wału

Post autor: mkosmala2 » ndz paź 07, 2012 20:51

mkosmala2 pisze:Witam serdecznie wszystkich forumowiczów , mam mały problem w aucie taty w pewnym momencie w aucie zabrakło mocy i wywaliło błąd na VAG-u
1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 001 - Upper Limit Exceeded
myśle iż do wymiany jest czujnik położenia wału i tu moje pytanie gdzie w tym silniku on się znajduje ? i czy wymiana nie przysparza zadnych problemów
autko to Golf V 1.4 FSI


dodam jeszcze ze silnik po odpaleniu chodzi troche jak mały traktorek



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Golf V 1.4 FSI czujnik położenia wału

Post autor: KOSA1987 » pn paź 08, 2012 10:24

jeśli si nie myle Twoj czujnik znajduje sie na laczeniu skrzyni z blokiem silnika, jest on czarny przykrecony na jedna srobke posiada 2 piny



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1484
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Golf V 1.4 FSI czujnik położenia wału

Post autor: kwadrat » pn paź 08, 2012 22:56

U mojego ojca w polo 1.4 TDI też wywalało czujnik G40 (czujnik położenia wałka rozrządu). Problem objawiał się tym, że nieraz auto słabo odpalało tzn. musiał dłużej kręcić. Poza tym nie było żadnych innych objawów. Wymiana czujnika była w serwisie zajęła 10min i nie przysporzyła żadnych problemów


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk5 (2003 - 2009)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości