1.4 fsi bardzo szybko nagrzewa kolektor wydechowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.4 fsi bardzo szybko nagrzewa kolektor wydechowy
Witam.
Mam taki dziwny przypadek.
Pacjent to MK5 1.4 16V FSI BKG.
Kupiony z rozebranym silnikiem ( obrócona panewka ).
Złożony do kupy odpalił ale ciężko. Na biegu jałowym ma niestabilne obroty od 500 do 1000. Przy okazji słychac jak strzela w kolektor ssący. Dzieje się tak do ok 2000 obr/min. Później podczas przegazówki pracuje równo.
Błędy jakie zczytałem ze sterownika silnika to:
P3034- intake air temp. (IAT) sensor 2- G299, signal too large
P1031- czujnik ustawiania przełączania długości kolektora ssącego- specyfikacja nie zachowana- N316
P0106- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/ czujnik ciśnienia atmosferycznego- usterka zakresu/ działania
Czy te błędy mogą miec z tym związek??
Czy może to byc coś po stronie np. za wczesny zapłon. Ewentualnie wałek ssący przestawiony o 1 ząb??
Z góry dzięki za podpowiedzi
Mam taki dziwny przypadek.
Pacjent to MK5 1.4 16V FSI BKG.
Kupiony z rozebranym silnikiem ( obrócona panewka ).
Złożony do kupy odpalił ale ciężko. Na biegu jałowym ma niestabilne obroty od 500 do 1000. Przy okazji słychac jak strzela w kolektor ssący. Dzieje się tak do ok 2000 obr/min. Później podczas przegazówki pracuje równo.
Błędy jakie zczytałem ze sterownika silnika to:
P3034- intake air temp. (IAT) sensor 2- G299, signal too large
P1031- czujnik ustawiania przełączania długości kolektora ssącego- specyfikacja nie zachowana- N316
P0106- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/ czujnik ciśnienia atmosferycznego- usterka zakresu/ działania
Czy te błędy mogą miec z tym związek??
Czy może to byc coś po stronie np. za wczesny zapłon. Ewentualnie wałek ssący przestawiony o 1 ząb??
Z góry dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony śr lis 17, 2010 20:22 przez ABRAM_TJE, łącznie zmieniany 1 raz.
Strzela w kolektor ssący!
lewe powietrze lub źle ustawiny rozrząd.ABRAM_TJE pisze:P0106- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/ czujnik ciśnienia atmosferycznego- usterka zakresu/ działania
Strzela w kolektor ssący!
Myślałem że rozrząd.
Zakupiłem blokadę wałków i jest oki. Rozrząd dobrze ustawiony. Powietrza lewego nie ciągnie. To jest bankowo oki.
Zakupiłem blokadę wałków i jest oki. Rozrząd dobrze ustawiony. Powietrza lewego nie ciągnie. To jest bankowo oki.
Strzela w kolektor ssący!
Nie sprawdziłem ale jutro sprawdzę i załatwiłem od znajomka nowe czujniki na podmianę to porównamy wartości.
Strzela w kolektor ssący!
Map sensor podmieniony, zczujnik położenia wału podmieniony, wałka również, wyjęta skrzynia żeby sprawdzi czy napewno dobrze jest osadzony pierścień od czujnika położenia wału korbowego.Jest dobrze ale autko nadal nnie chula tak jak należy.
Zauważyłem po wymianie czyników, że jak odpaliłem to chodził równo, obroty ok 800-850 ale jak przegazowałem to znów zaczął strzelac.
Ma ktoś jakieś pomysły??
Zauważyłem po wymianie czyników, że jak odpaliłem to chodził równo, obroty ok 800-850 ale jak przegazowałem to znów zaczął strzelac.
Ma ktoś jakieś pomysły??
Strzela w kolektor ssący!
Koledzy problem z golfem nadal nie rozwiązany.
Stał 3 tyg bo nie było czasu dla niego i teraz już czas jest.
Komp wywala tylko błąd P1031 -czujnik ustawiania przełaczania długości kolektora ssącego- specyfikacja nie zachowana- N316.
Wyjąłem części kolektora żeby sprawdzic czy nie są klapki przypieczone lub przycięte ale jest oki.
Znajomy elektronik podmienił sterownik z innego auta ale nie dało żadnych rezultatów.
Rozrząd ustawiony, pierścień magnetyczny na wale oki a zapłon pokazuje na wolnych ok 30 stopni!!!!
Jak się dodaje gazu to zmniejszastopniowo do ok 5 stopni.
Wszystkie czujniki są ok.
Silnik na zimnym ok 750 obr/min, jak się nagrzeje po kilku minutach to zaczyna podnosic obroty do ok 1200-1300.
Stał 3 tyg bo nie było czasu dla niego i teraz już czas jest.
Komp wywala tylko błąd P1031 -czujnik ustawiania przełaczania długości kolektora ssącego- specyfikacja nie zachowana- N316.
Wyjąłem części kolektora żeby sprawdzic czy nie są klapki przypieczone lub przycięte ale jest oki.
Znajomy elektronik podmienił sterownik z innego auta ale nie dało żadnych rezultatów.
Rozrząd ustawiony, pierścień magnetyczny na wale oki a zapłon pokazuje na wolnych ok 30 stopni!!!!
Jak się dodaje gazu to zmniejszastopniowo do ok 5 stopni.
Wszystkie czujniki są ok.
Silnik na zimnym ok 750 obr/min, jak się nagrzeje po kilku minutach to zaczyna podnosic obroty do ok 1200-1300.
1.4 fsi BARDZO SZYBKO NAGRZEWA KOLEKTOR WYDECHOWY
Dodam że jeżeli jest zimny i się go odpali to w ciągu ok 3 minut kolektor wydechowy wraz z katalizatorem robi się czerwony.
Ma ktoś może instrukcje serwisową odnośnie ustawienia rozrządu?? Jeżeli tak to bardzo bym prosił o przesłanie na abram.7@vp.pl
Bo możliwe że w tym leży przyczyna.
Byłem dzisiaj w ASO, chciałem zapłacic za wydrukowanie tego ale niestety pan kierownik to kawał hu.a reszta dziada.
Ma ktoś może instrukcje serwisową odnośnie ustawienia rozrządu?? Jeżeli tak to bardzo bym prosił o przesłanie na abram.7@vp.pl
Bo możliwe że w tym leży przyczyna.
Byłem dzisiaj w ASO, chciałem zapłacic za wydrukowanie tego ale niestety pan kierownik to kawał hu.a reszta dziada.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości