chwilowe spalanie 51l/100km i zapach benzyny
: czw maja 13, 2021 22:59
Witam,
Kupując swojego golfa 1.6 16V 2000r 2 lata temu po odpaleniu na wyświetlaczu pokazało 51l/100km sprzedający mówił, że to przez ciągłe odpalanie i gaszenie bez jazdy ale tak jest cały czas. Raz po odpaleniu pokaże 6-7l/100 km a innym razem 51l/100km.
Czasem odpalę i pokazuje dobrze wyjadę przed bramę wysiadam żeby ją zamknąć a jak wracam czuję zapach benzyny na zewnątrz i wewnątrz samochodu a na wyświetlaczu pokazuje 51l/100km, ruszam i znowu pokazuje dobrze.
Innym razem stojąc na światłach albo w korku licznik pokazuje normalne spalanie, wrzucam jedynkę puszczam sprzęgło do połowy i znowu 51l/100km a pedału gazu nawet nie dotykam i czuć benzynę. Nie ważne czy silnik zimny czy ciepły, czy zima czy lato.
Obroty są płynne przyspieszenie też. Żadnego szarpania czy dławienia.
Zastanawia mnie ten zapach benzyny zawsze jak wyświetlacz pokazuje 51l/100km i to że za każdym razem jest praktycznie taka sama wartość nie 30,40 czy nawet 55 a dokładnie 51. Takiej wartości nie osiągam nawet jak ostro piłuję.
Jakby pompa dawała mocny strzał paliwem, które nie dolatuje do silnika.
Co może być przyczyną?
Kupując swojego golfa 1.6 16V 2000r 2 lata temu po odpaleniu na wyświetlaczu pokazało 51l/100km sprzedający mówił, że to przez ciągłe odpalanie i gaszenie bez jazdy ale tak jest cały czas. Raz po odpaleniu pokaże 6-7l/100 km a innym razem 51l/100km.
Czasem odpalę i pokazuje dobrze wyjadę przed bramę wysiadam żeby ją zamknąć a jak wracam czuję zapach benzyny na zewnątrz i wewnątrz samochodu a na wyświetlaczu pokazuje 51l/100km, ruszam i znowu pokazuje dobrze.
Innym razem stojąc na światłach albo w korku licznik pokazuje normalne spalanie, wrzucam jedynkę puszczam sprzęgło do połowy i znowu 51l/100km a pedału gazu nawet nie dotykam i czuć benzynę. Nie ważne czy silnik zimny czy ciepły, czy zima czy lato.
Obroty są płynne przyspieszenie też. Żadnego szarpania czy dławienia.
Zastanawia mnie ten zapach benzyny zawsze jak wyświetlacz pokazuje 51l/100km i to że za każdym razem jest praktycznie taka sama wartość nie 30,40 czy nawet 55 a dokładnie 51. Takiej wartości nie osiągam nawet jak ostro piłuję.
Jakby pompa dawała mocny strzał paliwem, które nie dolatuje do silnika.
Co może być przyczyną?