Sonda Lambda
: pt maja 22, 2020 14:16
Golf IV 98r.
Silnik 1.6 SR AKL
Hej, mam do was pytanie odnośnie błędu ,,00537 - lambda (oxygen sensor) regulation 18-00 - upper limit,, sonda została wymieniona na nową z firmy bosch i po wymianie auto sprawuje się lepiej nie dusi go na zimnym nie szarpie i nie gaśnie jak przed. Pytanie brzmi dlaczego ten błąd się pojawia nawet po skasowaniu? i drugie pytanie związane z tym na wolnych obrotach silnik tak poszarpuje delikatnie i cyklicznie na obrotomierzu bez zmian tylko to widać na silniku i słychać.(raz widać to bardziej a raz jest ,,prawie,, normalnie) Zastanawiam się na tymi obrotami i czy winien może być przepływomierz?
Dodam jeszcze że pod komputerem wartości obrotów skaczą 800-740 +/-. Teraz też zauważyłem że przy korku wlewu ojelu jest pęknięcie na takiej gumowej harmonijce co łączy się z dolotem przez przepustnicą ta cała guma zparciala i się posypała
Silnik 1.6 SR AKL
Hej, mam do was pytanie odnośnie błędu ,,00537 - lambda (oxygen sensor) regulation 18-00 - upper limit,, sonda została wymieniona na nową z firmy bosch i po wymianie auto sprawuje się lepiej nie dusi go na zimnym nie szarpie i nie gaśnie jak przed. Pytanie brzmi dlaczego ten błąd się pojawia nawet po skasowaniu? i drugie pytanie związane z tym na wolnych obrotach silnik tak poszarpuje delikatnie i cyklicznie na obrotomierzu bez zmian tylko to widać na silniku i słychać.(raz widać to bardziej a raz jest ,,prawie,, normalnie) Zastanawiam się na tymi obrotami i czy winien może być przepływomierz?
Dodam jeszcze że pod komputerem wartości obrotów skaczą 800-740 +/-. Teraz też zauważyłem że przy korku wlewu ojelu jest pęknięcie na takiej gumowej harmonijce co łączy się z dolotem przez przepustnicą ta cała guma zparciala i się posypała