Kręcić kierownicą czy odpalić silnik przy wymianie płynu wspomagania?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Kręcić kierownicą czy odpalić silnik przy wymianie płynu wspomagania?
Jak chcesz w miarę dobrze wymienić to zrób to na odpalonym silniku lub zdejmij pasek pk i kręć pompą wspomagania ręcznie oraz kręć kierownicą.
Re: Kręcić kierownicą czy odpalić silnik przy wymianie płynu wspomagania?
Na odpalonym ale na jałowych. Tak samo po zalaniu nowego oleju też na jałowych kręcimy nie za szybko kierownica. Jak szybko będziemy kręcić to będzie się pienić.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Kręcić kierownicą czy odpalić silnik przy wymianie płynu wspomagania?
Odpalajac pompe z za mała iloscią płynu zatrzesz pompę albo zapowietrzysz i zatrzesz. Wszelkie powietrze w pompie zaciera ją bardzo szybko. powinno się upuscić u dołu płyn wylać z magla oraz pompy i zalać cześciowo odpowietrzajac magiel i pompę, jeżeli tego nie zrobisz to powietrze zatrze ci pompę osłabi ją
Re: Kręcić kierownicą czy odpalić silnik przy wymianie płynu wspomagania?
Lepiej unikać pracy na sucho. Lepiej kręcić kierownicą na wyłączonym silniku (chodź u mnie był glut i tylko praca na sucho go wyrzuciła).
Re: Kręcić kierownicą czy odpalić silnik przy wymianie płynu wspomagania?
a ja tylko dodam jak mozesz na podniesionym przodzie do góry - mniejsze opory co za tym łatwiejsze kręcenie
Wysłane z mojego STK-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego STK-LX1 przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości