Strona 1 z 1

Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

: wt mar 19, 2019 17:49
autor: Darkson
Jak w temacie przy wymianie napinacza zerwałem gwint wewnętrzny. Moje pytanie czy rozwiercić przegwintować i M10 czy dać tulejkę i oryginalną m8 wkręcić? Z góry dziękuję za każdą sugestię. Ps tak wiem klucza dynamometrycznego powinienem użyć

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

: wt mar 19, 2019 21:14
autor: muszkatobiasz
obojętnie jeśli jest miejsce zrób m10

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

: wt mar 19, 2019 22:09
autor: wesol
Zależy która śrubę zerwałem bo tam są chyba trzy. Pamiętam że przy którejś można było dać dłuższą śrubę i trzymała. nie przykręcając na chama tylko daj jak coś na klej do gwintów.

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

: śr mar 20, 2019 00:23
autor: Darkson
Tak są trzy mi poszła ta dłuższa a jeszcze jedno pytanie mogę dać normalną śrubę+podkładkę czy też musi być jak oryginalna z kołnierzem?

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

: śr mar 20, 2019 06:48
autor: wesol
Może by. Normalna śruba z podkładka.

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

: śr mar 20, 2019 19:59
autor: Darkson
Przegwintowałem na m10 śrubę o tych samych normach i po sprawie temat do zamknięcia dziękuję