Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego
Jak w temacie przy wymianie napinacza zerwałem gwint wewnętrzny. Moje pytanie czy rozwiercić przegwintować i M10 czy dać tulejkę i oryginalną m8 wkręcić? Z góry dziękuję za każdą sugestię. Ps tak wiem klucza dynamometrycznego powinienem użyć
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego
Zależy która śrubę zerwałem bo tam są chyba trzy. Pamiętam że przy którejś można było dać dłuższą śrubę i trzymała. nie przykręcając na chama tylko daj jak coś na klej do gwintów.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego
Tak są trzy mi poszła ta dłuższa a jeszcze jedno pytanie mogę dać normalną śrubę+podkładkę czy też musi być jak oryginalna z kołnierzem?
Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego
Może by. Normalna śruba z podkładka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego
Przegwintowałem na m10 śrubę o tych samych normach i po sprawie temat do zamknięcia dziękuję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości