1.6 AKL 97r. Błąd przepływomierza po czyszczeniu przepustnicy
: śr lis 14, 2018 17:33
Witam,
Dzisiaj odebrałem mojego Golfa od mechanika. Mechnik wyczyścił przepustnicę więc chiałem zrobić jej adaptację (używam programu VAG-COM ver. 311.2), lecz czytalem, że aby to zrobić nie może być błędów na sterowniku
(np. tutaj-->http://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit ... rn%20false;).
Po sprawdzeniu błędów okazało się, że wyskoczył błąd przepływomierza:
Wcześniej go nie było. I teraz pytanie: Czy ten błąd wyskoczył, bo było majstrowane przy dolocie/odłączona była przepustnica, czy o prostu przepływomierz jest walnięty?
Skasowałem ten błąd i chwilę pojeździłem. NIe pojawił sie ponownie. Czy jest wszystko ok, czy go nie ma, bo go wykasowałem a problem z przepływomierzem może wciąż istnieć ?
Auto przyspiesza tak jak wcześniej, nie szarpie, obroty falują tylko tak leciutko na biegu jałowym, ale wczesniej już też tak falowały.
Dzisiaj odebrałem mojego Golfa od mechanika. Mechnik wyczyścił przepustnicę więc chiałem zrobić jej adaptację (używam programu VAG-COM ver. 311.2), lecz czytalem, że aby to zrobić nie może być błędów na sterowniku
(np. tutaj-->http://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit ... rn%20false;).
Po sprawdzeniu błędów okazało się, że wyskoczył błąd przepływomierza:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 019
Component: 1.6l R4/2V SIMOS HS2272
Coding: 04000
Shop #: WSC 00028
1 Błąd Zapis.:
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Wcześniej go nie było. I teraz pytanie: Czy ten błąd wyskoczył, bo było majstrowane przy dolocie/odłączona była przepustnica, czy o prostu przepływomierz jest walnięty?
Skasowałem ten błąd i chwilę pojeździłem. NIe pojawił sie ponownie. Czy jest wszystko ok, czy go nie ma, bo go wykasowałem a problem z przepływomierzem może wciąż istnieć ?
Auto przyspiesza tak jak wcześniej, nie szarpie, obroty falują tylko tak leciutko na biegu jałowym, ale wczesniej już też tak falowały.