1.8T AGU - mechanik bezradny
: czw lut 01, 2018 19:39
Mam nadzieje, że ktoś przeczyta całość i coś podpowie
Auto mk4 1.8T AGU + LPG + mody na 230KM
Zaczęło się od braku pełnej mocy na benzynie przy pedale w podłodze - przy położeniu gazu max 50% przyspieszał normalnie. Obiaw jakby przy wciśnięciu gazu do oporu blokował sie i przerywał bez ciągu.
Na LPG chodził ok.
Po kilku miesiącach sytuacja przełożyła się na LPG.
Auto zaczęło przerywać na LPG i przy wciśnięciu gazu nie chciało jechać.
O dziwo na benzynie wszystko zaczęło chodzić ok.
Obecnie auto zaczęło przerywać na benzynie i LPG.
Co zostało zrobione u mechanika (który obecnie skapitulował i auto nie jest naprawione)
1. była wizyta u gazownika - nic nie widzi wymiana filtrów - problem ten sam
2. wizyta u mechanika:
wymiana świec - problem ten sam
świece - problem ten sam
cewki - problem ten sam
czujnik położenia wału - problem ten sam (po odpięciu całkiem czujnika auto jeździ normalnie, po założeniu nowego problem ten sam)
łańcuch rozrządu - problem ten sam
przepływomierz - problem ten sam (po odpięciu całkiem auto jeździ normalnie, po założeniu nowego problem ten sam)
Obecna sytuacja to auto z odpiętym przepływomierzem i odpiętym LPG jeździ normalnie ale wydaje mi się jakby słabsze delikatnie.
Proszę doradźcie coś bo mechanik "już nic nie zrobię, nie wiem co to może być"
Auto mk4 1.8T AGU + LPG + mody na 230KM
Zaczęło się od braku pełnej mocy na benzynie przy pedale w podłodze - przy położeniu gazu max 50% przyspieszał normalnie. Obiaw jakby przy wciśnięciu gazu do oporu blokował sie i przerywał bez ciągu.
Na LPG chodził ok.
Po kilku miesiącach sytuacja przełożyła się na LPG.
Auto zaczęło przerywać na LPG i przy wciśnięciu gazu nie chciało jechać.
O dziwo na benzynie wszystko zaczęło chodzić ok.
Obecnie auto zaczęło przerywać na benzynie i LPG.
Co zostało zrobione u mechanika (który obecnie skapitulował i auto nie jest naprawione)
1. była wizyta u gazownika - nic nie widzi wymiana filtrów - problem ten sam
2. wizyta u mechanika:
wymiana świec - problem ten sam
świece - problem ten sam
cewki - problem ten sam
czujnik położenia wału - problem ten sam (po odpięciu całkiem czujnika auto jeździ normalnie, po założeniu nowego problem ten sam)
łańcuch rozrządu - problem ten sam
przepływomierz - problem ten sam (po odpięciu całkiem auto jeździ normalnie, po założeniu nowego problem ten sam)
Obecna sytuacja to auto z odpiętym przepływomierzem i odpiętym LPG jeździ normalnie ale wydaje mi się jakby słabsze delikatnie.
Proszę doradźcie coś bo mechanik "już nic nie zrobię, nie wiem co to może być"