Strona 1 z 1

Golf 4 azj 115km, 01r

: śr sty 24, 2018 13:59
autor: plk
Witam
Od razu dodam że posiadam 2 golfy gdzie bez problemowo jeździły do niedawna :).
Jednym z nich jest wymieniony w temacie azj, gdzie problem polega na ubogiej mieszance podczas przyspieszania (cpu dorzuca 20% gdzie ponoć winien max 5%) przez co auto nie przyspiesza jak trzeba. Podczas unormowanej jazdy (nazwę to pół gazie) jest poprawnie. Nie wiem o co chodzi. proszę o pomoc w sprawie.. jak również mam nadzieję że post zamieściłem jak trzeba. Pozdrawiam.

Golf 4 azj 115km, 01r

: śr sty 24, 2018 16:21
autor: marcin7x5
Sprawdź wydatek pompy paliwa oraz ciśnienie jakie daje.

Re: Golf 4 azj 115km, 01r

: czw sty 25, 2018 14:03
autor: plk
doszło lekkie falowanie obrotów na jałowym. Nie mam już dostępu do vaga. Nie jestem w stanie nic sprawdzić teraz bowiem wyjeżdżam i najprędzej za dwa tyg coś dam rade ogarnąć Jakby ktoś miał jakiś pomysł to poproszę. Bo jeśli problem będzie w pompie paliwa to może najlepiej było by ją wymienić. Pytam bo nie chce generować kosztów zbędnych. Sądząc po odpowiedziach raczej tu ratunku nie znajdę. :) Najlepiej jak coś sie spierniczy to wiadomo co wymieniać.. Pozdrawiam

Golf 4 azj 115km, 01r

: czw sty 25, 2018 16:47
autor: marcin7x5
Bez podglądu do komórek ecu to trudno na odległość coś doradzić. Na próbę zobacz co będzie się działo jak odepniesz sterowanie na zaworze regulującym ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.

Re: Golf 4 azj 115km, 01r

: pt sty 26, 2018 17:01
autor: plk
ok, rozumiem. Zostawię wątek. uzupełnie jak poradze sobie z problemem kolo 15 lutego.

Re: Golf 4 azj 115km, 01r

: pt lut 16, 2018 11:59
autor: plk
więc sprawa wygląda tak: kontrolka świeci bo najprawdopodobniej silnik spala olej a co nie spali ląduje w katalizatorze przez co podczas przyspieszania brakuje mu mocy co reasumując powoduje zaświecenie się kontrolki oleju.
Z ciekawości bo nie mogę znaleźć: można zrobić swap silnika na inny niż 2.0 w tymże golfie?

Golf 4 azj 115km, 01r

: pt lut 16, 2018 18:15
autor: marcin7x5
Możesz zrobić na jaki chcesz z grupy vw stosowanych w golfach. Kwestia czy warto i ile złotówek chcesz wydać. Nieraz lepiej sprzedać i kupić z innym silnikiem (niewiadomego stanu bo już mają swoje lata). Ogólnie problem brania oleju w silnikach 2,0 jest znany i wystarczy wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworów.

Re: Golf 4 azj 115km, 01r

: wt lut 20, 2018 14:37
autor: plk
szkoda go sprzedawać (żony 5d) na ful opcji prucz skór bardzo zadbany z przebiegiem 185tyś zpotwierdzony w aso nie książką. Mam dwa koła, ogarne temat za tyle? I czy kogoś polecicie ze śląska

Golf 4 azj 115km, 01r

: wt lut 20, 2018 20:24
autor: marcin7x5
Jak zwalisz głowicę to aż żal i jej nie zregenerować za jedną robotą. Jak byś robił to sam to powinieneś się w tej kwocie zmieścić. Ale okaże się dopiero po zdjęciu głowicy co tam piszczy bo może okazać się porysowana gładź cylindra.