Witam
Tak jak w temacie mam w zbiorniczku wyrównawczym pianę, z tego co udało mi się zauważyć to ona wychodzi z małego górnego przewodu który idzie do zbiorniczka. Jak samochód jest zimny to w zbiorniczku płyn nie jest spieniony, po odpaleniu i po dodaniu gazu to od razu z tego górnego wężyka wychodzi piana. Ze zbiorniczka nie czuć spalin lecz mój nos na pewno nie jest miarodajny
Chciałbym dodać że płyn ma około 8 miesięcy zalany nowy.
Drugim objawem który daje silnik jest zatykająca się odma i masło pod korkiem wlewu oleju, dodatkowo pod korkiem widać dużo wilgoci tzn: krople wody. Odnośnie dystansów które pokonuje to 20 km w jedną stronę czasami robię wycieczkę ok 100 km więc myślę że silnik jest dogrzany.
Teraz trochę historii. Silnik jest po wymianie uszczelki pod głowicą, pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, szklanek, kpl uszczelek, Zaś rok przed tą naprawą miał miejsce wybuch gazu w kolektorze dolotowym który spowodował skrzywienie zaworu, zawór był wymieniony bez zdejmowania głowicy. I właśnie zastanawiam się czy wtedy nie mogły zacząć się problemy z głowicą?
Proszę o poradę jak mogę ewentualnie diagnozować silnik? Na pewno test CO2, zastanawiam się nad termostatem lecz temperatura ładnie utrzymuje mi się na 90C.
Nie wiem co o tym myśleć bo UPG była robiona dosłownie 8 miesięcy temu.
Bora 2.0 LPG APK piana w zbiorniczku wyrównawczym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 2.0 LPG APK piana w zbiorniczku wyrównawczym
wszystko wskazuje na uszkodzenie uszczelki głowicy
Bora 2.0 LPG APK piana w zbiorniczku wyrównawczym
Korek to normalka w tym silniku przy krótkich trasach -niedogrzany
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz paź 01, 2017 10:16
Re: Bora 2.0 LPG APK piana w zbiorniczku wyrównawczym
mój ojciec miał to samo i tez zrobiona była uszczelka pod głowicą , okazało się że była pęknięta głowica po wymianie głowicy która kosztowała 180 zl z alledrogo wszystkie problemy znikły a z tego co się dowiadywałem to częsty przypadek 2.0 vw z lat 1999-2004 a to co masz na korku oleju to jest płyn chłodnicza i nie jest to normalne jak ci kolega napisał ... tak wygląda niedogrzany silnik
Bora 2.0 LPG APK piana w zbiorniczku wyrównawczym
Lub jazda na bardzo krótkich dystansach gdzie silnik nie ma szans się "wygrzać".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości