Strona 1 z 2

Golf 1.4 16V APE

: śr sie 16, 2017 20:35
autor: niko235
Witam, chodzi o auto golf 4 1.4 16v APE. A wiec zacznę od tego, że w aucie cały czas coś rozładowywało akumulator,ale autko paliło bez problemu, znalazłem przyczynę była to lampka w drzwiach ale po odłączeniu akumulatora naładowaniu go i ponownym jego podłączeniu nie mogę odpalić auta :(. Podłączyłem kompa i błędy :

16585 - Injector: cylinder 1 (n30):circuit malfunction
P0201 - 35-00
16587 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0203 - 35-00- please register/activate
16588 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0204 - 35-00- please register/activate
16586 -SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0202 - 35-00- please register/activate
bezpieczniki całe, paliwo sprawdzałem podaję pompa, wlałem nawet troszkę paliwa do przepustnicy i auto odpaliło ale jak wypaliło paliwo gasło, co zauważyłem wcześniej tam gdzie jest filtr paliwa jest taki mały czarny elektrozawór i on sobie cykała a teraz cisza! Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić , możliwe ze nagle wszystkie wtryskiwacze siadły?

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: śr sie 16, 2017 21:18
autor: niko235
Naszła mnie jeszcze myśl może tam jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za te wtryski lub pompę paliwa. Po odłączeniu 1 przewodu paliwa i przekręceniu kluczyka paliwo leciało więc chyba ok.

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: czw sie 17, 2017 08:22
autor: niko235
Jakieś podpowiedzi co to może być,gdzie jeszcze szukać. Auto kreci ale nie odpala,tak jakby wtrysku w ogóle nie reagowały. Może jakaś instrukcja jak sprawdzić te wtrysku i czy jest sygnał z ecu. Na każdy wtrysk wpięty jest przewód 2 pinowy.

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: czw sie 17, 2017 08:44
autor: nba
Jedyne co mi przychodzi na myśl to miernik w dłoń i mierzyć cały obwód zasilania wtrysków. Fachowcem nie jestem, ale od tego bym zaczął.

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: czw sie 17, 2017 09:30
autor: niko235
Ja fachowcem też nie jestem,ale wyzwań się nie boje :bajer: Bardziej siedzę w mechanice więc może dacie mi jakieś wskazówki jak zmierzyć to zasilanie wtryskiwaczy i czy ogóle idzie na nie jakiś prąd,sygnał.

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: czw sie 17, 2017 09:38
autor: nba
Zaczynasz o samych wtryskiwaczy, ustawiasz woltomierz na DC 20V, jeśli nic nie pokaże to jeszcze mniejszy zakres o ile jest. Ktoś w aucie kręci rozrusznikiem a ty mierzysz pomiędzy 2 pinami albo między pinem a minusem z aku. Jak nic nie pokaże szukasz dalej po drodze zależy do czego idą kable.

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: czw sie 17, 2017 09:54
autor: niko235
Czyli tak, odpinam wtyczkę od wtryskiwaczy tam są tam 2 piny- kable i miernik wpinam w te 2 pilny i sprawdzam czy po przekreceniu kluczyka jest www, 2 sposób to do 1 pniu z tyczki miernik a 2 koniec miernika do -akumulatora.

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

: czw sie 17, 2017 09:58
autor: niko235
Przepraszam że dopytuje tak szczegułowo ale wole sie upewnić niź coś zepsuć :grin:

Golf 1.4 16V APE

: czw sie 17, 2017 10:31
autor: nba
Dokładnie, ale kręć rozrusznikiem.

Golf 1.4 16V APE

: czw sie 17, 2017 10:51
autor: niko235
A jakie powinno wskazywać napięcie 12v po kreceniu rozrusznikiem, wiem że można jeszcze sprawdzić omy, ale nie wiem ile tam powinno wskazywać :crazy:

Golf 1.4 16V APE

: czw sie 17, 2017 11:57
autor: niko235
Panowie a jest taka opcja ze uszkodzony został sterownik silnika? Można to jakos sprawdzic? Podobno one sa wrażliwe na masę. Można to jakoś naprawić gdyby taka rzecz się stala :-(

Golf 1.4 16V APE

: czw sie 17, 2017 12:53
autor: stonefree
niko235 pisze:A jakie powinno wskazywać napięcie 12v po kreceniu rozrusznikiem, wiem że można jeszcze sprawdzić omy, ale nie wiem ile tam powinno wskazywać
Na wtryskiwacz masz podawany plus po kluczyku a masy sekwencyjnie podaje sterownik silnika, więc zacznij od sprawdzenia czy jest plus po zapłonie. Jezeli nie - bezpiecznik, przekaźnik.

Golf 1.4 16V APE

: czw sie 17, 2017 14:02
autor: niko235
A jaki przekaźnik odpowiada za te wtryskiwacze?

Golf 1.4 16V APE

: czw sie 17, 2017 20:23
autor: marcin7x5
Sprawdź dokladnie bezpieczniki 28 i32. Dla pewności nawet je podmień. Sprawdź czy dochodzi do nich zasilanie po stacyjce. Potem sprawdź czy we wtyczce na każdym wtrysku jest też napięcie. Jeżeli jest to sterownik nie podaje masy. Można też w kostkę wtryskiwacza wpiąć diodę lub żarówkę i podczas kręcenia rozrusznikiem musi migać.