Strona 1 z 1

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: pn sie 14, 2017 18:45
autor: martay778
Witam. Poniżej udostępniam forumowiczom logi mojego auta. Proszę o ocenę. W golfiku falują obroty biegu jałowego. Czuć spadek mocy. Zwłaszcza w dolnym zakresie obrotowym i przy ruszaniu + delikatne drgania. Błędy jakie wyskakują to:

16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected ( Usunięte SAI, N249 i N112 wpięta tylko kostka, Combi Valve zaślepiony )

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent ( Na dniach będzię wycięty kat )

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

DV wymieniony, N75 wymienione na sprawną używkę, szczelność sprawdzona wizualnie oraz w bloku pomiarowym 032 - wskazanie 0% w obydwu wartościach.
Missfire:

Obrazek

- po kilka missfire na każdym cylindrze.

Logi dynamiczne:
http://vaglog.com/log-002_031_b4e1H.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-003_020_Mdlu3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-115_118_ymJiy3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi statyczne:
http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-000_033_QUr9fe.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę o pomoc i Pozdrawiam

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: wt sie 15, 2017 01:06
autor: nba
Błąd ubogiej mieszanki, zrób log 033. Duże korekty na + mogą wskazywać na problemy z układem paliwowym np. pompa paliwa. Filtr paliwa kiedy wymieniany?

Kasowałeś błędy przed sprawdzeniem 032? Kasowanie zeruje LTFT.

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: wt sie 15, 2017 11:27
autor: martay778
Filtr paliwa zmieniony był w maju.

Tak niestety skasowałem błędy przed logowaniem...

Problemy z układem paliwowym też objawiaja się falowaniem biegu jałowego?

Jutro wykonam log kanału 033 i podam.
Pozdrawiam.

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: pt sie 18, 2017 08:35
autor: martay778
log 033


http://vaglog.com/log-000_033_9I7zII.html" onclick="window.open(this.href);return false;

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: pt sie 18, 2017 09:41
autor: nba
LTFT w 032 sie jakieś pokazało?

Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: pt sie 18, 2017 21:18
autor: martay778
Taką korektę pokazuję kanał 032:

http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: sob sie 19, 2017 01:29
autor: nba
Sprawdź PW. Ogólnie 033 musi być wykonany przy bucie do odciny + podgląd na 032.

Jak ECU po kilkudziesięciu km ustali LTFT w 032 to STFT w 033 idzie na 0 i korekcje pokazuje względem LTFT, więc oba te bloki muszą być dynamicznie. System too Lean nie bierze się z nikąd.

Ogólnie tak z innej beczki bez związku z tematem. Nie zaleca sie usuwać N249, bo to jest jedno z zabezpieczeń przez przeładowaniem, kiedyś pisał o tym gregor.

Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: sob sie 19, 2017 10:45
autor: martay778
Dzięki kolego za uwagi. Wykonam logowanie tych grup jeszcze raz tak jak napisałes. U mnie wywalone jest SAI, N249, Combi Valve oraz N112. Zostało jeszcze EVAP. Które z tych układów polecasz zostawić poza N249 o którym wspominałeś?

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: sob sie 19, 2017 11:17
autor: nba
EVAP zostaw, bo pochłania opary paliwa. Przy ewentualnym wypadku opary + rozgrzany wydech co sie może źle skończyć.

Reszte można wywalić. Tak jak pisałem evap i n249 lepiej zostawić.

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: czw sie 31, 2017 15:24
autor: martay778
Wrzucam logi z dzisiaj z uwzględnieniem grup 33+32.

Grupy 002, 031: http://vaglog.com/log-002_031_K3F42.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_2RvMchT.html
Grupy 014, 015, 016: http://vaglog.com/log-014_015_016_y1mY9nd.html
Grupy 032, 033: http://vaglog.com/log-033_032_woABKt6.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_YIr6PT.html

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: czw sie 31, 2017 21:42
autor: nba
Przepływka tak jakby troche mało wskazuje, ale najbardziej dziwne jest to, że korekty są na 0. Coś jest nie halo, sonda nie działa normalnie AUM powinien korygować przy bucie.

Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

: pt wrz 01, 2017 07:07
autor: martay778
Pojezdze jeszcze trochę km i wtedy sprawdzę jeszcze raz korekty.