problem z ciśnieniem paliwa
: śr lip 12, 2017 17:07
Witam posiadam Golfa 4 z silnikiem 1.6 FSI BAD
Kilka drobnych błędów naprawiłem i pozostał ostatni najbardziej kłopotliwy.
Mam błąd
silnik do 3-4 k OBR jakoś idzie a potem się dławi , wypadanie zapłonów itp, brak mocy , brak przyśpieszenia , przy nagłym wciśnięciu gazu od razu się dławi.
Ogólnie sprawdziłem cały ukłąd paliwowy od pompy z tyłu po wszystkie możliwe czujniki , zawory itp (prócz pompy wys ciś.) i wszystko jest sprawne.
Mam ogólnie kabel i VAGa więc sprawdziłem blok 140 odpowiadający za ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia.
na biegu jałowym
po dociśnięciu gazu na full druga komórka ta z 60 bar podnosi się na 100 bar zaś ta wartość co pokazuje 3,8 bara stoi w miejscu
ogólnie znalazłem takie coś
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/140-147.html
więc teoretycznie 2 komórka to ciśnienie które powinno być a 3 to ciśnienie aktualne ? więc pompa wys ciś. walnięta ?
na Hiszpańskim forum z golfami 4 facet mi powiedział , że 2 oraz 3 komórka powinna mieć te samą wartość i mam pompe do wymiany.
Chce się tylko upewnić żeby nie wywalić w błoto 800zł
Miał ktoś taki przypadek lub bawił się z blokiem 140 ? lub ma możliwość podłaczyć swojego FSI pod VAGa i sprawdzić czy obie wartości powinny być takie same (Engine > blok 140) Dziękuje i czekam na odpowiedzi !
Kilka drobnych błędów naprawiłem i pozostał ostatni najbardziej kłopotliwy.
Mam błąd
Kod: Zaznacz cały
17428/P1020/004128 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded
Ogólnie sprawdziłem cały ukłąd paliwowy od pompy z tyłu po wszystkie możliwe czujniki , zawory itp (prócz pompy wys ciś.) i wszystko jest sprawne.
Mam ogólnie kabel i VAGa więc sprawdziłem blok 140 odpowiadający za ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia.
na biegu jałowym
po dociśnięciu gazu na full druga komórka ta z 60 bar podnosi się na 100 bar zaś ta wartość co pokazuje 3,8 bara stoi w miejscu
ogólnie znalazłem takie coś
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/140-147.html
więc teoretycznie 2 komórka to ciśnienie które powinno być a 3 to ciśnienie aktualne ? więc pompa wys ciś. walnięta ?
na Hiszpańskim forum z golfami 4 facet mi powiedział , że 2 oraz 3 komórka powinna mieć te samą wartość i mam pompe do wymiany.
Chce się tylko upewnić żeby nie wywalić w błoto 800zł
Miał ktoś taki przypadek lub bawił się z blokiem 140 ? lub ma możliwość podłaczyć swojego FSI pod VAGa i sprawdzić czy obie wartości powinny być takie same (Engine > blok 140) Dziękuje i czekam na odpowiedzi !