Strona 1 z 1
					
				mechanik do v5
				: sob mar 18, 2017 00:00
				autor: kriss0977
				Jak w tytule potrzebuje specjalisty do silnika vr5 2.3 kasa nie gra roli tylko w łodzi.Co by nie błąkać się gubi zapłon a są nowe świece,kable i cewka. Jest ktoś....
			 
			
					
				mechanik do v5
				: sob mar 18, 2017 11:37
				autor: Hubi14
				wtryskiwacze se sprawdź i kompresję w silniku
			 
			
					
				Re: mechanik do v5
				: ndz mar 19, 2017 13:45
				autor: Lu4Ke
				do tych silnikow nie ma specjalistow, nikt sie na nich nie zna, zawiez to komus kto ci da gwarancje, ze usterke usunie  

 
			 
			
					
				mechanik do v5
				: pn mar 20, 2017 14:53
				autor: Gregovsky
				Lu4Ke, kriss0977, Teoretycznie każdy kto ma jakieś pojęcie o vr6 da sobie radę, w końcu to ten sam silnik tylko bez jednego cylindra
			 
			
					
				mechanik do v5
				: pn mar 27, 2017 11:01
				autor: kriss0977
				Problem polega na tym że wchodzi błąd przepustnicy,była robiona adaptacja na vagu i przez dzień było oki ale niestety znowu się przydławia .... 

  i do wymiany pójdzie cały wydech bo już jest rzeźbiony i przewężony.Będzie strumienica fi 60mm bez środkowego (chyba że będzie za głośny) i końcowy mugen.
 
			 
			
					
				mechanik do v5
				: pn mar 27, 2017 13:27
				autor: MaciekV5
				kriss0977, Jaki błąd wyrzuca od przepustnicy? Podmieniałeś przepustnicę? Jak chcesz to mam dwie w zapasie bo kiedyś miałem podobny problem.
Z jakiegoś powodu w dwóch AGZtach z problemem przepustnicy okazywało się, że wiązka jest gdzieś walnięta. W moim było tak, że jak się rozgrzał to wyrzucał błąd i obroty świrowały. Wiązka wydawała się ok, sprawdzona miernikiem. W końcu dorobiłem własną wiązkę między ECU a przepustnicą i wszystkie problemy zniknęły 

 
			 
			
					
				Re: mechanik do v5
				: wt mar 28, 2017 14:42
				autor: Gregovsky
				kriss0977 pisze:Problem polega na tym że wchodzi błąd przepustnicy,była robiona adaptacja na vagu i przez dzień było oki ale niestety znowu się przydławia .... 

  i do wymiany pójdzie cały wydech bo już jest rzeźbiony i przewężony.Będzie strumienica fi 60mm bez środkowego (chyba że będzie za głośny) i końcowy mugen.
 
Żadnej strumienicy, powoduje ona bardzo nieprzyjemny dla ucha dźwięk. Wiem bo u mnie też to ustrojstwo do przeglądu zamontowałem.