Strona 1 z 1

Cały pakiet błędów

: czw lis 24, 2016 18:53
autor: ikceduh
Powitać, koledzy jestem tu nowy ale zanim ogarnę forum mam kilka pytań..
Kupiłem 4-kę 1,6 dla żony z info ,że nie jeździ z powodu LIMP MODE..
Wsadziłem na lawetę i już w domku siadłem na niego.. Komp wywalił mi całą litanie błędów
P0113
P1553
P0571
P1142
P1178
P1196
P1183
P1504

Błędy skasowałem i o dziwo nie wracały przez kilka godz..jednak potem wracał błąd czujnika w kol ssącym i sondy
a z ciekawostek po którymś odpaleniu nie miał reakcji na pedał gazu? Ciekawi mnie dlaczego po wsadzeniu innego czujnika do kol ssącego błędy znikły /mówię o błędach silnikowych i co ciekawe błędem czujnika hamulca - czy ktoś miał coś podobnego?
Liczę na podpowiedzi - to jest golfik 1,6 z 2003r /angol/
Pozdrawiam
Jacek

Cały pakiet błędów

: czw lis 24, 2016 19:38
autor: marcin7x5
Taki urok tego silnika. Ten czujnik w kolektorze ssącym jest czujnikiem podwójnym i daje sygnał do sterownika silnika o podciśnieniu oraz o temperaturze zasysanego powietrza. Na podstawie jego odczytów sterownik reguluje otwarcie przepustnicy. Tak samo czujnik stopu też daje sygnał podwójny. Sterownik silnika wie, że jak hamujesz to ma zmniejszyć moc silnika. Tak więc nie zdziw się jak zaświeci się kontroli epc i lub check jednocześnie a silnik przestaje reagować na gaz bo jest w nim przepustnica sterowana elektronicznie.

Cały pakiet błędów

: pn sty 23, 2017 21:30
autor: ikceduh
Dzięki za info .. teraz odczytałem bo nie dostałem maila z info o odpowiedzi - chyba cuś nie ustawiłem?
Golfiankę ogarnołem-
Czujnik kolektora - koszt 1 funt
czujnik stopu - 1 funt
Przy okazji mam pytanko czy wyświetlacze do fisa są gdzieś dostępne? Już mam kilka ale w tym moim ma oznaczenie
3 0 i żaden inny nie podchodzi..