Okresowe mocniejsze klekotanie silnika i brak mocy.
: pn paź 03, 2016 18:39
Witam,
od zakupu swojego Golfa (maj) przejechałem 9000km. Niestety obserwuję często odmienną pracę silnika. Wiem, że silnik (1.4 BCA) ma tendencję do klekotania, są jednak dni, gdy klekocze/gra bardzo mocno, przy każdym dotknięciu pedału gazu, a są takie momenty, gdy klekocze minimalnie i ledwie to słychać w kabinie. Mam wrażenie, że zależy to od przekręcenia kluczyka - jak odpali się, w którym trybie. Gdy klekocze mocniej, to mam wrażenie, że jest słabszy, że z wydechu słychać charakterystyczne pyrkanie przy schodzeniu z obrotów. Gdy klekocze minimalnie, to silnik ma więcej mocy, jest bardziej dynamiczny i nie ma pyrkania z rury wydechowej. Czasami pracuje jakby przestawiał mu się zapłon. Błędów w pamięci żadnych nie ma , check nie pali się, ani nie mruga. Zimny silnik zawsze przy odpalaniu nie startuje od przekręcenia kluczyka tylko wał musi zrobić kilka obrotów. Filtry nowe, świece wymienione - macie jakieś pomysły?? Czasami na zimnym silniku minimalnie poszarpuje podczas jazdy na granicy wyczuwalności.
od zakupu swojego Golfa (maj) przejechałem 9000km. Niestety obserwuję często odmienną pracę silnika. Wiem, że silnik (1.4 BCA) ma tendencję do klekotania, są jednak dni, gdy klekocze/gra bardzo mocno, przy każdym dotknięciu pedału gazu, a są takie momenty, gdy klekocze minimalnie i ledwie to słychać w kabinie. Mam wrażenie, że zależy to od przekręcenia kluczyka - jak odpali się, w którym trybie. Gdy klekocze mocniej, to mam wrażenie, że jest słabszy, że z wydechu słychać charakterystyczne pyrkanie przy schodzeniu z obrotów. Gdy klekocze minimalnie, to silnik ma więcej mocy, jest bardziej dynamiczny i nie ma pyrkania z rury wydechowej. Czasami pracuje jakby przestawiał mu się zapłon. Błędów w pamięci żadnych nie ma , check nie pali się, ani nie mruga. Zimny silnik zawsze przy odpalaniu nie startuje od przekręcenia kluczyka tylko wał musi zrobić kilka obrotów. Filtry nowe, świece wymienione - macie jakieś pomysły?? Czasami na zimnym silniku minimalnie poszarpuje podczas jazdy na granicy wyczuwalności.