Strona 1 z 1

Problem nie jedzie ,gasnie

: sob sie 06, 2016 18:44
autor: Bodzixx94
Witam mam problem z swoim golfem 1.8t AGU problem polega na tym ze jakis miesiac temu kupilem to auto i od ppoczatku wydawalo mi sie ze nie jedzir jak jechac powinno po krotkiej eksploatacji auto przestalo jechac calkiem tzn wkrecalo sie do 3 tys i nic dalej jakby go zalewalo zmienilem przepustnice sprawdzilem wszystkie podcisnienia i dalej problem byl... nastepny moj wybor trafil na pompe paliwowa.. zmienilem bylo ok przez pierwsze kilka dni odczulem "ze teraz jedzie " no i teraz znow problem zaczyna wracac wkręca sie do okolo 4 tys. A jak mu np przy 2tys klepniesz pelny gaz to kicha prycha i nie jedzie. Dodam ze w aucie jest filtr stozkowy i zawor upustowy blow off. W samochodzie niema lpg, i teraz do was pytanie drodzy forumowicze ktos cos jakies sugestoe ? Powiem tak ze myślę podepne pod kompa jak nic nie pokaze to dolozyc jeszcze jedna pompe i wlozyc seryjny zawor DV. Wiecej pomyslow niemam ew. Wszystkie doloty sprawdzic.

Problem nie jedzie ,gasnie

: ndz sie 07, 2016 09:52
autor: marcin7x5
Układ zapłonu do sprawdzenia.

Re: Problem nie jedzie ,gasnie

: pn sie 08, 2016 08:58
autor: roger1910
wiem co może być kolego z ty twoim autkiem jeśli sprawdzisz układ zapłonu i będzie ok to daj znać .

Problem nie jedzie ,gasnie

: sob sie 13, 2016 16:07
autor: szymin89
Wymieniales filtr paliwa? Jesli nie to nie zaszkodzi a moze pomoc. Moj sie odkleil od obudowy i latal luzno. A powiedz jeszcze jaki przewod masz miedzy pompa paliwa a obudowa pompy?

Re: Problem nie jedzie ,gasnie

: sob sie 13, 2016 16:28
autor: Bodzixx94
Panowie średnio się mi chce wydawać ze zapłon bo po od pięciu każdej cewki czuć roznice. Tak filtr paliwa był wymieniany. Przewód w koszu pompy jest orginalby ale nie pęknięty sprawdzałem, ciągle mi nie dają spokoju podciśnienia ale prawdę mówiąc nie mam czasu nawet sprawdzić i jeszcze jedna sprawa wychodzi podciśnienie z przepustnicy i idzie do zbiorniczka podcisnien i potem się rozgalezia i są dwa zaworki i za zbiorniczkiem zaworek jest ustawiony w przód normalnie a ten przed zbiorniczkiem jest ustawiony odwrotnie wydaje mi się że tak nie powinno być

Problem nie jedzie ,gasnie

: sob sie 13, 2016 17:56
autor: szymin89
Ten 'zbiorniczek podcisnien' to evap/filtr wegla aktywnego.