Cześć wszystkim,
mam tutaj mały problem. Sprowadziłem od Hansa Golfika 1.4 16V. Autko eleganckie i ma jedynie kilka błędów, z którymi muszę sobie poradzić. Pomożecie w interpretacji logów?
6 Faults Found:
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-10 - - - Intermittent
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-10 - - - Intermittent
Dodam, że po wykasowaniu błędów 3 z nich już nie powróciły:
3 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-10 - - - Intermittent
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
Autko pali ładnie, trochę tak przygasa jak chcę je rozbujać z jedynki. Ciągnąć ciągnie, idzie dobrze. Nie ma problemów w jeździe. Jedyny problem to problem wyczuwalny na postoju. Takie przygasanie delikatne z 850obr/min na 650obr/min i tak w kółko. Czasem sie ustabilizuje na chwilę, czasem nie. Nie ma reguły czy zimny, czy ciepły. Zauważyłem jedynie, że po dłuższym postoju i odpaleniu oraz przez dłuższy moment nie dotykania gazu, auto pracuje normalnie. Może ssanie pomaga... nie wiem.
Przetrzepałem ze dwie strony wujka googla i odnośniki w wynikach oraz tutejsze forum ...ale nikt nie miał identycznych problemów.
Wiem, że czasami jeden problem wynika z kilku błędów więc otworzyłem nowy temat. Nie chcę stracić fortuny na naprawach, mam trochę wprawy. Mogę wykonać próby i testy sam. Mam też VCDSa. Czekam na propozycje i sugestie.
Dzięki z góry.
Falowanie obrotów na jałowym i błędy Golf IV 4 1.4 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Falowanie obrotów na jałowym i błędy Golf IV 4 1.4 16V
jest: AUDI C5 AFN+ i MK4 AJM
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
Falowanie obrotów na jałowym i błędy Golf IV 4 1.4 16V
Czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie szczelności dolotu i prawdopodobnie sonda do wymiany.
Falowanie obrotów na jałowym i błędy Golf IV 4 1.4 16V
Dzięki wielkie. Zanim się udam do mechanika zrobię co mogę we własnym zakresie.
Jak się zabrać za temat sondy? Od czego zacząć żeby wykluczyć usterki typu problem z połączeniem, a nie od razu wskazywać na sondę do wymiany?
Ciekawostka - zatankowałem wczoraj golfiacza, skasowałem błędy, pocisnąłem nim trochę na wyższych obrotach jakieś 5-10km (można powiedzieć, że się pościgałem ) i zalogowałem ponownie. Błąd ostatni na liście zniknął. Pozostał jedynie ten z sondą.
2 Faults Found:
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
Przepustnica musiała się ustabilizować albo zwyczajnie błąd już nie wystąpił. Falowanie jednak zostało, zatem obstawiam, że dalej coś w temacie sondy. Zależy mi na tym jak sprawdzić czy to sonda, czy połączenie..sugestie?
Jak się zabrać za temat sondy? Od czego zacząć żeby wykluczyć usterki typu problem z połączeniem, a nie od razu wskazywać na sondę do wymiany?
Ciekawostka - zatankowałem wczoraj golfiacza, skasowałem błędy, pocisnąłem nim trochę na wyższych obrotach jakieś 5-10km (można powiedzieć, że się pościgałem ) i zalogowałem ponownie. Błąd ostatni na liście zniknął. Pozostał jedynie ten z sondą.
2 Faults Found:
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
Przepustnica musiała się ustabilizować albo zwyczajnie błąd już nie wystąpił. Falowanie jednak zostało, zatem obstawiam, że dalej coś w temacie sondy. Zależy mi na tym jak sprawdzić czy to sonda, czy połączenie..sugestie?
jest: AUDI C5 AFN+ i MK4 AJM
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
Falowanie obrotów na jałowym i błędy Golf IV 4 1.4 16V
Sprawdź vagiem jakie masz odczyty w grupach 030, 033,036
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości