Problem przy niskim poziomie paliwa.
: pt kwie 01, 2016 15:38
Witam. Od samego poczatku zakupu, tj. ponad rok temu, mam nietypowy problem z golfem 1.6 AUS. Gdy wskazowka paliwa jest +/- 2 kreski nad rezerwa, golf w czasie jazdy lapie "zamuła". O co mi chodzi? Jadac do pracy w granicach 100km/h auto nagle jakby sie dlawi i samochod zaczyna zwalniac, tak jakby paliwa nie dostawal albo sie zapowietrzyl. Dzisiaj rano np. przy 100km/h zamulil i trwalo to, az predkosc spadla do 30km/h, wtedy jak zawsze samochod dostaje nowe zycie i jedzie juz normalnie. Wczesniej golf nie wypluwal zadnych bledow, jednak ostatnio wymianialem licznik, na licznik z fisem i dzisiaj podczas zamulenia wyplul check engine. Pomyslalem, ze w koncu jakies swiatelko w tunelu, moze po bledzie dojde co jest przyczyna. Podjechalem do znajomego, ktory podlaczyl komputer i wyskaczyly nastepujące błedy:
- 17978, P1570: tu była informacja, że modul sterujacy silnikiem, jest wylaczony - wystepowanie sporadyczne
- 18058, P1650: tu byla informacja"komunikat ECU - tablica przyrzadow" - wystepowanie sporadyczne
- 17972, P1564: tutaj znowu informacja o sterowaniu przepustnicą - wystepowanie sporadyczne
- 17598, P1190: Tutaj zaś, cos zwiazane z napieciami sondy lambda - wystepowanie sporadyczne
Wszystkie bledy dalo się skasować. Mogłby mi ktos doradzic, co dolega mojej czerwonej strzale? Dodam, ze miesiac temu wymieniana byla sonda lambda za katalizatorem firy NGK. Jakies 2-3 miesiace temu czyscilem przepustnice i zostala ona pozniej zaadaptowana. Gdyby ktos potrzebowal wiecej informacji, bede zagladal na biezaco i odpowiadal na pytania. Z gory dzieki za pomoc!
- 17978, P1570: tu była informacja, że modul sterujacy silnikiem, jest wylaczony - wystepowanie sporadyczne
- 18058, P1650: tu byla informacja"komunikat ECU - tablica przyrzadow" - wystepowanie sporadyczne
- 17972, P1564: tutaj znowu informacja o sterowaniu przepustnicą - wystepowanie sporadyczne
- 17598, P1190: Tutaj zaś, cos zwiazane z napieciami sondy lambda - wystepowanie sporadyczne
Wszystkie bledy dalo się skasować. Mogłby mi ktos doradzic, co dolega mojej czerwonej strzale? Dodam, ze miesiac temu wymieniana byla sonda lambda za katalizatorem firy NGK. Jakies 2-3 miesiace temu czyscilem przepustnice i zostala ona pozniej zaadaptowana. Gdyby ktos potrzebowal wiecej informacji, bede zagladal na biezaco i odpowiadal na pytania. Z gory dzieki za pomoc!