Strona 1 z 1

długie kręcenie zanim odpali

: pt lis 06, 2015 07:42
autor: duchu123
Bardzo rzadko odpali za pierwszym razem i tu nie ma znaczenia czy ciepły silnik czy znimny (męcze się z tym z 1.5 roku objawy to zdarzyło się z 2 razy że jak podłączyłem pod kompa raz wyło wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze i raz tylko na 3 ale to tylko 2 razy tak miałem po nocy ale to były tylko 2 sytuacje na 1,5 roku )
wymienione w kolejności to
świece
kable
cewka
czujnik temperatury
filtr paliwa
wymieniona rolka napinacza paska klinowego (bo coś szumiało )

Nie wiem czy szukać winowajcy w alternatorze czy pompie paliwa ????innych objawów nie ma po za tym dobrze śmiga

PS mam gaz ale jak zakręce butlę i wypalę gaz z instalacji i zostawię go to ta sama sytuacja jest więc to nie jest zwiaząne z gzem
MK 4 1.6 AUS

długie kręcenie zanim odpali

: sob lis 07, 2015 21:13
autor: marcin7x5
Zrób pomiary ciśnienia paliwa, spadku ciśnienia aby wiedzieć czy nie cofa się paliwo. Dla pewności możesz zrobić pomiar kompresji.

długie kręcenie zanim odpali

: ndz lis 08, 2015 13:59
autor: duchu123
A jakie wyniki pomiaru powinny byc ? Kompresja powinna byc chyba dobra bo jak go kupilem robilem caly remont silnika bo olej chlal a teraz nie bierze oleju

długie kręcenie zanim odpali

: ndz lis 08, 2015 19:19
autor: koma44
Sprawdzałeś ładowanie alternatora?Sprawdził bym też rozrusznik...

długie kręcenie zanim odpali

: ndz lis 08, 2015 21:19
autor: duchu123
nie sprawdzałem jak sprawdzić rozrusznik ???

Re: długie kręcenie zanim odpali

: wt lis 10, 2015 09:32
autor: marcin7x5
duchu123 pisze:A jakie wyniki pomiaru powinny byc ? Kompresja powinna byc chyba dobra bo jak go kupilem robilem caly remont silnika bo olej chlal a teraz nie bierze oleju
Ciśnienie paliwa to 2,5 bar a po zdjęciu wężyka podciśnienia z zaworu na listwie wtryskiwaczy powinno rosnąć do 3 bar. To na pracującym silniku mierzysz. Potem po zgaszeniu w ciągu 10 minut nie może spaść poniżej 2 bar.