Strona 1 z 1

1.8t chiptuning pytanie

: sob wrz 26, 2015 02:20
autor: rafcio22
Witam,Posiadam golfa 4 z silnikiem 1.8t arz, niedawno oddalem go do chipowania w Niemczech. Problem polega na tym ze oryginalnie turbo ladowalo 0.5bar po chipie wbija do 1 bara. Czy takim "biciem" turbina nie padnie szybciej(k03 - dokladnych numerow nie znam). Czy jednak jestem zmuszony do przejscia na k03s lub k04?? Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz

1.8t chiptuning pytanie

: sob wrz 26, 2015 09:45
autor: R90
U mnie K03s dmucha max 0,6 bar w serii. Dla 180km ta sama turbina dmucha 0,8 bara. Oczywiście, że padnie wcześniej, tylko pytanie czy to będzie po 50tys, czy po 200tys np. Zależy w jakim stanie jest teraz. Jak w kiepskim, to przyspieszysz agonie :P

1.8t chiptuning pytanie

: sob wrz 26, 2015 11:53
autor: rafcio22
Dzieki wielkie za odpowiedz. Temat mozna zamknac

1.8t chiptuning pytanie

: sob wrz 26, 2015 17:02
autor: pironet
tak z ciekawosci to na ile wyciągneli serię ?