Nie odpala, świeci się EPC
: pn wrz 21, 2015 10:13
Witam
Wczoraj do GOlfa IV podłęczyłem kabel Vag KKl USB Viaken (niegdy wcześniej się nie podłączałem kablem diagnostycznym), program VCDS Lite, żeby podpatrzeć błędy, itd...
Pokazało się jak poniżej:
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Sunday, 20 September 2015, 16:50:55:0
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels:
Controller:
Note: Can't Synch Baud Rate
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00046
VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
Controller: 6Q0 909 605 A
Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004
Coding: 12358
Shop #: WSC 00046
VCID: 351DA2D71C59
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 00046
VCID: 4CEBE7336FD3
1 Fault Found:
00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53); UNLOCK
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
End
Później jeszcze wybrałem jakąś opcję związaną z Engine, nie pamiętam co, ale wydaje mi się, że nic nie przestawiałem. Auto miało włączony zapłon, ale nie próbowałem odpalać. Włączony zapłon był przez około 20-25 minut.
Dzisiaj rano, jak byłem w pracy, dzwoni żona, nie może odpalić, nic nie kręci (akumulator sprawny, radio i światła okej), ktoś pomógł podłączyć kablami, dało się odpalić, ale nie można ruszyć (pedał gazu nie reaguje), zaświeciło się wtedy EPC. Dopiero po 16 będę mógł sprawdzić co i jak...
Na 99% problemem jest moja wczorajsza ingerencja poprzez kabel diagnostyczny.
Co zrobiłem wczoraj źle, czy mogłem rozkodowac immobilizer, mam 2 kluczyk, ale to pewnie nie rozwiąże problemu. Po powrocie zdejmę klemy na 15 minut, jeżeli to nie pomoże to co można zrobić?
Wczoraj do GOlfa IV podłęczyłem kabel Vag KKl USB Viaken (niegdy wcześniej się nie podłączałem kablem diagnostycznym), program VCDS Lite, żeby podpatrzeć błędy, itd...
Pokazało się jak poniżej:
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Sunday, 20 September 2015, 16:50:55:0
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels:
Controller:
Note: Can't Synch Baud Rate
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00046
VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
Controller: 6Q0 909 605 A
Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004
Coding: 12358
Shop #: WSC 00046
VCID: 351DA2D71C59
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 00046
VCID: 4CEBE7336FD3
1 Fault Found:
00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53); UNLOCK
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
End
Później jeszcze wybrałem jakąś opcję związaną z Engine, nie pamiętam co, ale wydaje mi się, że nic nie przestawiałem. Auto miało włączony zapłon, ale nie próbowałem odpalać. Włączony zapłon był przez około 20-25 minut.
Dzisiaj rano, jak byłem w pracy, dzwoni żona, nie może odpalić, nic nie kręci (akumulator sprawny, radio i światła okej), ktoś pomógł podłączyć kablami, dało się odpalić, ale nie można ruszyć (pedał gazu nie reaguje), zaświeciło się wtedy EPC. Dopiero po 16 będę mógł sprawdzić co i jak...
Na 99% problemem jest moja wczorajsza ingerencja poprzez kabel diagnostyczny.
Co zrobiłem wczoraj źle, czy mogłem rozkodowac immobilizer, mam 2 kluczyk, ale to pewnie nie rozwiąże problemu. Po powrocie zdejmę klemy na 15 minut, jeżeli to nie pomoże to co można zrobić?