1.8T AGU doładowanie 0.4 bar a na nierównościach 0.6 bar
: wt lip 07, 2015 18:21
Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1.8T 150KM seria od paru miesięcy. W tym czasie pozbyłem się paru drobnych usterek i założyłem gaz. Obecnie auto jeździ całkiem dobrze, ale no właśnie ale . Od samego początku miałem wrażenie, że podczas mocnego przyspieszania na nierównym asfalcie (np odczuwalnie wystające studzienki) w momencie najechania na nierówność, zazwyczaj lekką górkę auto dostawało kopa na ułamek sekundy. Zignorowałem to tłumacząc sobie: masz urojenia i szukasz dziury w całym.
Dzisiejszego dnia użyłem po raz pierwszy interfejsu BT do QBOXa i zauważyłem że instalacja lpg ma swój MAP sensor. Wybrałem się na drogę by sprawdzić jak odczytuje i w tym momencie moje urojenie pokazało się na telefonie wyrażone cyframi Czy to na benzynie czy na lpg efekt ten sam:
pedał w podłogę > najazd na górkę > buda idzie lekko do góry (praca na amorach) > odczuwalny kop +wzrost ciśnienia doładowania do 0,6 bar> chwilę po bujnięciu budą ciśnienie wraca do max ~0.4 bar.
Przychodzi wam do głowy dlaczego tak się dzieje i jaki element może być niesprawny ?
Z góry dziękuję za sugestie.
Dzisiejszego dnia użyłem po raz pierwszy interfejsu BT do QBOXa i zauważyłem że instalacja lpg ma swój MAP sensor. Wybrałem się na drogę by sprawdzić jak odczytuje i w tym momencie moje urojenie pokazało się na telefonie wyrażone cyframi Czy to na benzynie czy na lpg efekt ten sam:
pedał w podłogę > najazd na górkę > buda idzie lekko do góry (praca na amorach) > odczuwalny kop +wzrost ciśnienia doładowania do 0,6 bar> chwilę po bujnięciu budą ciśnienie wraca do max ~0.4 bar.
Przychodzi wam do głowy dlaczego tak się dzieje i jaki element może być niesprawny ?
Z góry dziękuję za sugestie.