Strona 1 z 1

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 19:51
autor: ziolko1910
Witam mam problem z Golfem mojego wujka. Otóż miał problemy z paleniem podpiłem vaga i wyskoczył błąd 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie. Sprawdziłem napięcie na komputerze sterującym i jest ok. Następnie wyczyściłem masę na ramie bo była trochę zaśniedziała, poskładałem auto odpaliło myślałem że pomogło, objechałem do sklepu auto postało jakiś czas i znów nie chciało odpalić, jak odpali to łapie dziwne obroty wchodzi na 1000 i spada do 0 i gaśnie.
I ten sam błąd znów sie pojawił. Proszę o pomoc nie mam już sił.

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 20:06
autor: MaciekV5
Innych błędów nie było?
Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem do kolektora ssącego.
Ten błąd wynika prawdopodobnie ze słabego aku, podładuj aku i powinien błąd zniknąć, ten błąd nie będzie powodował problemów z odpalaniem.

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 20:15
autor: ziolko1910
Innych błędów nie było . Gaz wyłączyłem całkowicie żeby zobaczyć co sie dzieje na benzynie. Ale jest to samo.

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 20:46
autor: Qto
ziolko1910 pisze:znów nie chciało odpalić
a coś więcej ? Kręci normalnie czy ciężko ?...bo że nie chce palić to mało mówi

skoro błąd powrócił to napięcie gdzieś ucieka...

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 21:07
autor: ziolko1910
Kręci normalnie iskra jest taka jak powinna.

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 21:15
autor: Qto
ja bym zaczął szukać przyczyny błędu o niskim napięciu... zwykle pojawia się jak aku padnie, ale po wykasowaniu nie wraca. U Ciebie jest coś nie tak... punkt masowy dla ECU jest pod plastikowym podszybiem.

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 21:19
autor: ziolko1910
Spróbuję jutro podmienić aku chociaż ten ma rok. W Ecu sprawdzałem napięcie w kostce na pinie 1,2 i rezystancje na pinie 3 i jest tak jak ma być
na pinie 1,2 napięcie aku a na 3 rezystancja 0. To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 21:27
autor: Qto
gdyby to była wina aku to rozrusznik by słabo kręcił...
ziolko1910 pisze:To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?
nie czaję...punkty masowe są na budzie, ten skąd ECU bierze masę jest na podszybiu, zaraz koło ECU

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: pt maja 01, 2015 21:50
autor: ziolko1910
Ja sprawdzałem czy dochodzi prąd do ecu. Sprawdzę jutro tą masę od ecu. Jak będzie działo się tak dalej nagram filmik to pokarzę.

Re: Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: ndz maja 03, 2015 15:51
autor: ziolko1910
Nie miałem kiedy sprawdzić tej masy przy ecu. Wujek pojechał do domu, samochód odpalił ale komputer pokazywał mu spalenie 13-14l benzyny i po drodze strasznie przerywał brak przyspieszenia i mocy.

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

: wt maja 05, 2015 19:24
autor: marcin7x5
Warto sprawdzić przekaźnik który zasila ecu po stacyjce. Być może ma zimne luty albo grzeje się.