1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Witam, problem pojawił się pierwszy raz koło 2 miesięcy temu, zaparkowałem auto, byłem w sklepie, wychodze, przekręcam auto kręci lecz nie odpala... Cofam kluczyk i próbuje 2x i odpalił bez problemu Było 2 miesiące spokoju i dzisiaj po pracy podchodze do auta ( zimny silnik) przekręcam i kręci kręci i nie odpala, cofam kluczyk i znowu i odpala... Byłem potem na spotkaniu znowu przekręcam kluczyk i już widze że coś nie tak bo paliła się kontrolka esp która nie zgasła... No i nie odpala, cofam i znowu pali bez problemu ... Dodatkowo wchodząc do auta często jak przekręce kluczyk to słychać jakby pod radiem takie cykanie pykanie i ostatnio się to nasiliło... :/ Może jakieś pomysły? świece i cewki nowe, pompa do wymiany? coś z sterownikiem?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Pompa może zdychać, częsty przypadek, zrób logi, jak będzie cofać zapłony i czasy wtrysków duże, to pompa do wymiany. Może być też kostka stacyjki, ale wtedy mogłoby też przerywać podczas jazdy.
1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Logi które ostatnio robiłem:
Grupa 001:
http://vaglog.pl/log_213697.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 002:
http://vaglog.pl/log_213698.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003:
http://vaglog.pl/log_213699.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 020:
http://vaglog.pl/log_213700.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 091:
http://vaglog.pl/log_213701.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 111:
http://vaglog.pl/log_213702.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 114:
http://vaglog.pl/log_213703.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 115:
http://vaglog.pl/log_213704.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I dzisiaj być może kolejny istotny objaw , przekręcam kluczyk kontrolki się palą znaczniej słabiej ( jakby przygaszone) wtedy kręce i nie odpala, cofam kluczyk i znowu jeśli kontrolki się palą tak jak być powinno to odpala... Może coś z przekaźniekiem? (oczywiście czekam jak kontrolki zgasną ale w momencie jak nie odpala auto też nie wszystkie gasną przykładowo pali się ciągle esp)
Grupa 001:
http://vaglog.pl/log_213697.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 002:
http://vaglog.pl/log_213698.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003:
http://vaglog.pl/log_213699.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 020:
http://vaglog.pl/log_213700.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 091:
http://vaglog.pl/log_213701.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 111:
http://vaglog.pl/log_213702.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 114:
http://vaglog.pl/log_213703.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 115:
http://vaglog.pl/log_213704.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I dzisiaj być może kolejny istotny objaw , przekręcam kluczyk kontrolki się palą znaczniej słabiej ( jakby przygaszone) wtedy kręce i nie odpala, cofam kluczyk i znowu jeśli kontrolki się palą tak jak być powinno to odpala... Może coś z przekaźniekiem? (oczywiście czekam jak kontrolki zgasną ale w momencie jak nie odpala auto też nie wszystkie gasną przykładowo pali się ciągle esp)
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
To nie pompa, szukaj problemu w kostce stacyjki, słabej masie. Żadne błędy się nie zapisały w sterowniku?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Musiałbyś podmieniać na czuja. Pompa paliwa po przekręceniu kluczyka pompuje?
Re: 1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Mi właśnie przerywa ale tylko jak mam poniżej 1/3 w baku i tak jak koledze czasem sie zdarza ze kreci i nie odpala - raz na 2 miesiące. Na kompie jakiś błąd styk-S? stacyjka?k0nr4d pisze:(...) Może być też kostka stacyjki, ale wtedy mogłoby też przerywać podczas jazdy.
Edit: Co do błędu styk-S patrze w skrzyneczkę bezpieczników a bezpiecznika nr37 brak?! włożyłem 10A i musze obaczyć czy błąd znikł.
Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
1,8t AUM Kręci a nie odpala "na razy"
Panowie według moich nowych obserwacji problem dotyczy się stacyjki bądź układu związanego z stacyjką, dzisiaj po pracy podchodze znowu i przękręcam kluczyk a tu 0 reakcji, żadnej kontrolki ani nic, mija 5 sekund i nagle wszystko się zapala i znowu w mniej wyraźnym kolorze i oczywiście nie odpala, powrót znowu przekręcam i wszystko okey pali od strzała... i pod blokiem testowałem i przekręcałem kluczyk i w pewnym momencie gdy ruszałem kluczykiem było słychać cykanie takie gdzie w stacyjce Wynika że stacyjka do wymiany? bezpieczniki patrzyłem, może jakieś przekaźniki do stacyjki są? i tak pykaja?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości