Strona 1 z 1

Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: wt mar 03, 2015 10:56
autor: karkas
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Otóż zwracam się z prośbą do weberowców. Auto jezdzi juz na chyba 10 gaźniku, ostanio był jikov, teraz poszedł weber. Auto mam od dwóch tygodni od rodziny, silnik wydaje się być w dobrym stanie. I teraz mój problem w którym może mi ktoś pomoże, mianowicie samochód pali ogromne ilości paliwa. Wychodzi spalanie ponad 20 litrów i to sporo. Auto rzadko ma but z racji przyrostu mocy której sprzęgło przenieść juz nie chce. Gdzie znajdują się główne dysze paliwa? Rurki emulsyjne juz modzilem, na pierwszej gardzieli jest na niej nawinieta blaszka sporo poprawiająca prace( silnik sie zalewal bardzo, ciezko bylo ruszyc). Teraz auto śmiga tylko smierdzi z wydechu paliwem ze ho ho. Wiec gdzie są glowne dysze? Czy to te po bokach( tulejki nakladane na srubke)? Z góry dzieki za sugestie.

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: wt mar 03, 2015 11:47
autor: karkas
Nikt? ;)

Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: wt mar 03, 2015 19:00
autor: waski1
Dwie po bokach na 10 klucz.Zatkaj też na pracującym silniku 2 gardziel gaźnika szmatą jak zgaśnie to musisz domknąć 2 przepustnicę bo nie dojdziesz ładu.

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: wt mar 03, 2015 23:38
autor: karkas
Są takie na plaski śrubokręt ktore mają zaciągane takie tulejki (dysze) nie to? Ok sprawdzę to, obroty niby trzyma, pyrka jak fiacior, raz ma takie obroty ze ciagnie raz nie. Na czterobiegowej skrzyni idzie w dwie osoby po prostym i lekko pod górę 145-150 choć przypuszczam że szedl by jeszcze ale sprzęgło :/ ale jestem zadowolony bo dość szybko to robi :D w niedalekiej przyszłości myślę o turbo za gaznikiem, niedlugo zacznę zbierać graty. Tylko blagam o pomoc bo wachy tyle wali że założyłem już kartę na stacji benzynowej :/

Waski1 dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam :)


Edit: Już ogarnąłem że to dysze biegu jalowego. Może mi ktoś sprzedać dysze paliwowe i rurki emulsyjne? W necie jest sklep ale nie posiadają obecnie dyszy do mojego gaznika a moze macie panowie takie. Tylko jak to jest z tymi rurkami? I jakie polecacie. Na początek wstawić dysze paliwowe? Na pierwszej 125 wyczytalem a na drugiej ponoć 150. Chodzi mi oto zebym mial jakiś punkt zaczepienia sensowny z tymi dyszami Wiem że auto będzie potrzebować jeszcze strojenia, mam kilka innym problemów prócz gaznik.

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: śr mar 04, 2015 00:50
autor: karkas
Dodam ze bez drut moda na pierwszej rurce emulsyjnej auto nie szlo w obroty do końca, strzały byly i mokra maska od paliwa. Teraz kręci bardzo wysoko, będzie odcinka jakaś prosta niedlugo na zapłonie, bo w porównaniu do 1.8 rp to aż w dremela dźwięk podchodzi. Wiem wiem, przekreci się ten silnik :D

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: śr mar 04, 2015 11:31
autor: karkas
Nikt nie sprzeda dysz? :p

Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: śr mar 04, 2015 23:00
autor: fanvw85
tu gość ma dysze do gaźnika z fiata http://olx.pl/oferta/zestaw-naprawczy-g ... f578c1d827" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

: czw mar 05, 2015 21:29
autor: karkas
Już ogarnąłem gaźnik, ktos kiedy zamienil stronami dysze z pierwszej na drugą gardziel zarówno paliwowa jak i wolnych obrotów.
Pierwsza przepustnica : paliwa 120, wolnych 45
Druga przepustnica: paliwa 155, wolnych 100.
Miał ktoś taki setup? Jakie odnotowaliscie spalanie? Przydała by się opinia. Mam nadzieje że spalanie się uspokoi, auto chodzi gładko i trzyma obroty