Strona 1 z 1

Nierówna praca silnika

: wt sty 27, 2015 23:08
autor: wolf89
Witam! Mam problem w moim golfie GTI 2.3 v5, kiedy stoi więcej niż dwa dni bez odpalania i dogrzania go do 90`zaczyna się problem z odpaleniem...
po paru próbach w końcu odpali, wtedy chodzi jagby na 3 lub 4 cylindrach. po paru godzinach, odpalam i wszystko gra...
Tej sytuacji niema gdy samochód jest użytkowany codziennie.
Dodam że wymieniłem świece i filtr paliwa.. Kable zapłonowe są chyba w porządku jak i sam aparat...
Pomocy!!!

Nierówna praca silnika

: czw sty 29, 2015 19:35
autor: grg474
może to zabrzmieć głupio ale możliwa przyczyna to że nie trzyma ciśnienia na szklankach popychaczy i stąd potrzeba długiego kręcenia aż nabije odpowiednie cisnienie wtedy zawory otwierają się prawidłowo - jeśli nie to druga możliwość - zapowietrza się układ paliwowy (celem wykluczenia zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem kilkakrotnie włącz stacyjkę i wyłącz - tak żeby pompa paliwa została kilka razy załączona - jeśli to pomoże przy rozruchu to układ paliwowy do sprawdzenia)

Nierówna praca silnika

: pt sty 30, 2015 12:14
autor: wolf89
Dzięki grg474!!! Boje się że to może być ta pierwsza przyczyna... naprawa tego musi być kosztowna. Jak myślisz? Jeżeli układ paliwowy był by nie szczelny to musi śmierdzieć paliwem... czy niekoniecznie?

Nierówna praca silnika

: pt sty 30, 2015 17:50
autor: grg474
wolf89 pisze:Jeżeli układ paliwowy był by nie szczelny to musi śmierdzieć paliwem... czy niekoniecznie?
no niekoniecznie - bo może się zapowietrzać czyli jak silnik wyłączony to powoli zaciąga powietrze do układu a paliwo wtedy cofa do zbiornika
wolf89 pisze:Boje się że to może być ta pierwsza przyczyna... naprawa tego musi być kosztowna.
nie wiem czy ciśnienie wtedy tracą szklanki (to znowu nie jest jakaś straszna kwota) czy pompa oleju