Witam , mam problem z Webasto BW 50 w moim VW Golfie IV 1.4 16V. Mianowicie zastałem dziś rano rozładowany akumulator. Zmierzyłem pobór prądu wyszło ok. 9,5 A, bezpiecznik środkowy przy podszybiu odpowiedzialny za sterownik webasto (15A) przytopiony. Wyjąłem – pobór spadł do 0,04 A.
Zaznacze, że webasto z uwagi na letnią porę nie było używane ( ostatnio z miesiąc temu załączyłem na 10 min).
Dorwałem się do wtyków przy sterowniku pieca, wyjmując je kolejno i obserwując pobór - padło na wtyk od sztyftu żarowego. Kable idące do sztyftu całe.
Dodam że piec pracuje normalnie tylko ten ciągły pobór prądu przez sztyft żarowy… Program Webasto Thermo Test 2002 V1.19 nie wskazuje żadnych błędów. W czym może tkwić problem?
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2014 19:00 przez kamil0741, łącznie zmieniany 1 raz.
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
Sztyft grzeje bo sterownik pieca najwyraźniej nie rozłączył podawania napięcia.
masz w nim opcję testowania to sprawdźkamil0741 pisze:Program Webasto Thermo Test 2002 V1.19 nie wskazuje żadnych błędów
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
No dokładnie robiłem test podzespołów i w przypadku sztyftu przy właczniu i wyłaczaniu go nie widać naglych zmian napięcia bo wcina prąd cały czas :/
To co mi pozostaje nowy sterownik czy da sie cos z tym zrobić?
To co mi pozostaje nowy sterownik czy da sie cos z tym zrobić?
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
jak dobrze pamiętam to gość chyba z Łańcuta na allegro się ogłasza i trzeba by z nim zagadaćkamil0741 pisze:To co mi pozostaje nowy sterownik czy da sie cos z tym zrobić?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
Czy za kołek grzewczy odpowiada tranzystor BUK 455 60A?
Cze jeżeli podczas pomiaru testem diody jest zwarcie miedzy bramką a drenem w tranzystorze polowym n-chanel wzbogaconym to tranzystor ten jest usmiercony?
Cze jeżeli podczas pomiaru testem diody jest zwarcie miedzy bramką a drenem w tranzystorze polowym n-chanel wzbogaconym to tranzystor ten jest usmiercony?
Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.
zobacz czy sie mocno grzeje podczas spoczynku pieca, jeśli tak to trup
[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości