Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil0741
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn mar 21, 2011 17:51
Lokalizacja: Pajęczno

Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Post autor: kamil0741 » czw wrz 04, 2014 09:27

Witam :bigok: , mam problem z Webasto BW 50 w moim VW Golfie IV 1.4 16V. Mianowicie zastałem dziś rano rozładowany akumulator. Zmierzyłem pobór prądu wyszło ok. 9,5 A, bezpiecznik środkowy przy podszybiu odpowiedzialny za sterownik webasto (15A) przytopiony. Wyjąłem – pobór spadł do 0,04 A.
Zaznacze, że webasto z uwagi na letnią porę nie było używane ( ostatnio z miesiąc temu załączyłem na 10 min).
Dorwałem się do wtyków przy sterowniku pieca, wyjmując je kolejno i obserwując pobór - padło na wtyk od sztyftu żarowego. Kable idące do sztyftu całe.
Webasto.jpg
Dodam że piec pracuje normalnie tylko ten ciągły pobór prądu przez sztyft żarowy… Program Webasto Thermo Test 2002 V1.19 nie wskazuje żadnych błędów. W czym może tkwić problem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2014 19:00 przez kamil0741, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Post autor: grg474 » czw wrz 04, 2014 15:03

Sztyft grzeje bo sterownik pieca najwyraźniej nie rozłączył podawania napięcia.
kamil0741 pisze:Program Webasto Thermo Test 2002 V1.19 nie wskazuje żadnych błędów
masz w nim opcję testowania to sprawdź


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
kamil0741
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn mar 21, 2011 17:51
Lokalizacja: Pajęczno

Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Post autor: kamil0741 » czw wrz 04, 2014 21:18

No dokładnie robiłem test podzespołów i w przypadku sztyftu przy właczniu i wyłaczaniu go nie widać naglych zmian napięcia bo wcina prąd cały czas :/
To co mi pozostaje nowy sterownik czy da sie cos z tym zrobić?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Post autor: grg474 » pt wrz 05, 2014 11:25

kamil0741 pisze:To co mi pozostaje nowy sterownik czy da sie cos z tym zrobić?
jak dobrze pamiętam to gość chyba z Łańcuta na allegro się ogłasza i trzeba by z nim zagadać


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
kamil0741
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn mar 21, 2011 17:51
Lokalizacja: Pajęczno

Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Post autor: kamil0741 » śr wrz 17, 2014 18:57

Czy za kołek grzewczy odpowiada tranzystor BUK 455 60A?
Obrazek
Cze jeżeli podczas pomiaru testem diody jest zwarcie miedzy bramką a drenem w tranzystorze polowym n-chanel wzbogaconym to tranzystor ten jest usmiercony?
Obrazek



sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Sztyft żarowy Webasto BW 50 rozładowywuje akumulator.

Post autor: sash997 » pt wrz 19, 2014 19:36

zobacz czy sie mocno grzeje podczas spoczynku pieca, jeśli tak to trup


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości