Problemy z obrotami i skrzynią Prosze o pomoc
: śr cze 11, 2014 16:54
Witam
Tak jak w temacie, posiadam golfa 4 silnik 1.6SR 16v mam z nim 3 problemy a więc po kolei:
1. Silnik czasami nierówno pracuje - rano przed jazdą do poracy pierwszy raz odpalam to wskakuje minimalnie lekko ponad 1000 obrotów ale gdy minimalnie przygazuje wraca do normy i jest pod kreską 1000 obrotów czyli normalnie, gdy juz ruszam wrzucam mu 2 to tak jak by sie zacinał gaz i z opóźnieniem łapał moc czyli takie przerwy(szarpanie), druga sytuacja jak stoje i chodzi na równych obrotach właczam mu klime i za chwile ją gasze to obroty falują (tak jak bym mu lekko gazował i puszał, gazował i puszał oczewiście nic nie dotykam) i po chwili wraca do normy. Spalanie mam normalne, moc mam normalną jedyne co to przy właczaniu elektryki przed rozruchem silnika miga mi kontrolka akumulatora a nie mam pojęcia czy powinna. do tego mam zapadniety jak by do połowy pedał gazu moge go swobodnie podnosić do gory nogą i puścic tak jak by mam go od połowy
2. sprawa druga gdy jade w trase lub dłuzej poruszam sie po mieście to coraz cieżej zmienia mi sie biegi, jak to nasi mechanicy powiedzieli mi zeby zmienić olej w skrzyni no wiec kupilem 2l gl4 zostal wymieniony wraz z olejem i filtrem w silniku(przy okazji) no i jak auto jest zimne to fakt chodzi elegancko no ale jak poruszam sie po mieście to znów tak jak by coś się nagrzewało i ta gałka chodzi coraz ciezej. (tak jak byśmy ruszali kijem w wiaderku z wysychająca zaprawą czyli najpierw gładko potem juz coraz ciężej)
3. Ostatnio zapaliła mi sie rezerwa z powodu braku paliwa wiec pojechałem na stacje zatankować autko po wszytskim wsiadam wskazówka podniosła sie do 3 kreski a tu psikus rezerwa nie gaśnie! myślałem ze po chwili jednak problem zniknie a tu dalej to samo wyczytałem tu na forum że należy odłaczyć akumulator lub bezpiecznik od zegarów i tak tez zrobiłem i faktycznie rezerwa zgasła juz działa jak należy jednak zapaliła sie kontrolka poduszki powietrznej i owy sposób już nie działa a bez sensu jechac na komputer jesli to nie pomoże bo wiadomo (skasują mnie sporo za nic).
GDYBY BYŁO TRZEBA TO MOGE NAGRAC FILMIKI CO DO PROBLEMU PIERWSZEGO LICZE NA WASZĄ POMOC I Z GÓRY DZIEKUJE ZA ZAINTERESOWANIE
Tak jak w temacie, posiadam golfa 4 silnik 1.6SR 16v mam z nim 3 problemy a więc po kolei:
1. Silnik czasami nierówno pracuje - rano przed jazdą do poracy pierwszy raz odpalam to wskakuje minimalnie lekko ponad 1000 obrotów ale gdy minimalnie przygazuje wraca do normy i jest pod kreską 1000 obrotów czyli normalnie, gdy juz ruszam wrzucam mu 2 to tak jak by sie zacinał gaz i z opóźnieniem łapał moc czyli takie przerwy(szarpanie), druga sytuacja jak stoje i chodzi na równych obrotach właczam mu klime i za chwile ją gasze to obroty falują (tak jak bym mu lekko gazował i puszał, gazował i puszał oczewiście nic nie dotykam) i po chwili wraca do normy. Spalanie mam normalne, moc mam normalną jedyne co to przy właczaniu elektryki przed rozruchem silnika miga mi kontrolka akumulatora a nie mam pojęcia czy powinna. do tego mam zapadniety jak by do połowy pedał gazu moge go swobodnie podnosić do gory nogą i puścic tak jak by mam go od połowy
2. sprawa druga gdy jade w trase lub dłuzej poruszam sie po mieście to coraz cieżej zmienia mi sie biegi, jak to nasi mechanicy powiedzieli mi zeby zmienić olej w skrzyni no wiec kupilem 2l gl4 zostal wymieniony wraz z olejem i filtrem w silniku(przy okazji) no i jak auto jest zimne to fakt chodzi elegancko no ale jak poruszam sie po mieście to znów tak jak by coś się nagrzewało i ta gałka chodzi coraz ciezej. (tak jak byśmy ruszali kijem w wiaderku z wysychająca zaprawą czyli najpierw gładko potem juz coraz ciężej)
3. Ostatnio zapaliła mi sie rezerwa z powodu braku paliwa wiec pojechałem na stacje zatankować autko po wszytskim wsiadam wskazówka podniosła sie do 3 kreski a tu psikus rezerwa nie gaśnie! myślałem ze po chwili jednak problem zniknie a tu dalej to samo wyczytałem tu na forum że należy odłaczyć akumulator lub bezpiecznik od zegarów i tak tez zrobiłem i faktycznie rezerwa zgasła juz działa jak należy jednak zapaliła sie kontrolka poduszki powietrznej i owy sposób już nie działa a bez sensu jechac na komputer jesli to nie pomoże bo wiadomo (skasują mnie sporo za nic).
GDYBY BYŁO TRZEBA TO MOGE NAGRAC FILMIKI CO DO PROBLEMU PIERWSZEGO LICZE NA WASZĄ POMOC I Z GÓRY DZIEKUJE ZA ZAINTERESOWANIE