Strona 1 z 1

wypływające paliwo na włączonym silniku, podciśnienie w baku

: sob kwie 12, 2014 23:11
autor: pabricio
Witam
Dziś zauważyłem następującą usterkę, po krótkiej przejażdżce, wysiadając poczułem zapach świeżego paliwa, szybkie oględziny - mokry prawy tylni błotnik, odkręcam wlew, z bardzo dużym ciśnieniem ulatniają się opary paliwa, słychać dźwięki ala pękający lód-zbiornik paliwa kurczy się do oryginalnych rozmiarów, podnoszę maskę, sprawdzam przewody do filtra węglowego, wszystko w porządku, odpalam samochód pracuje równo, odpowietrzenie działa-"stuka",podpinam kompa, zero błędów, krótka przejażdżka, powrót, odkręcam wlew paliwa z impetem wylewa się benzyna. Proszę o pomoc, dodam że filtr paliwa wymieniony 3lata temu.

Re: wypływające paliwo na włączonym silniku, podciśnienie w

: ndz kwie 13, 2014 15:02
autor: pabricio
Witam
Dziś zauważyłem następującą usterkę, po krótkiej przejażdżce, wysiadając poczułem zapach świeżego paliwa, szybkie oględziny - mokry prawy tylni błotnik, odkręcam wlew, z bardzo dużym ciśnieniem ulatniają się opary paliwa, słychać dźwięki ala pękający lód-zbiornik paliwa kurczy się do oryginalnych rozmiarów, podnoszę maskę, sprawdzam przewody do filtra węglowego, wszystko w porządku, odpalam samochód pracuje równo, odpowietrzenie działa-"stuka",podpinam kompa, zero błędów, krótka przejażdżka, powrót, odkręcam wlew paliwa z impetem wylewa się benzyna. Proszę o pomoc, dodam że filtr paliwa wymieniony 3lata temu. GOLF mk4 silnik 1.8T AUM

wypływające paliwo na włączonym silniku, podciśnienie w baku

: pn kwie 14, 2014 09:26
autor: grandi
zacznik od odpowietrznika

wypływające paliwo na włączonym silniku, podciśnienie w baku

: pn kwie 14, 2014 09:56
autor: pabricio
dzięki, problem rozwiązany mój mało rozgarnięty mechanik, po wymianie rozrządu źle pospinał przewody, pozamieniał je....