Zawieszajace się obroty 1.4 16v AHW

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Zawieszajace się obroty 1.4 16v AHW

Post autor: Cypis876 » ndz paź 27, 2013 11:00

Tak jak w temacie po nocy przy pierwszym wciśnięciu gazu i puszczeniu gazu obroty zawieszają się na 2 tys. Pomaga dopiero wciśniecie ponowne gazu. Przepustnica czysta, świece, kable również ok. Do tego jak sie go czasem odpali to silnik tak trzęsie jakby miał wylecieć z ramy, ponadto przy wejściu w obroty i puszczeniu gazu silnik przydusza się i po jakieś chwili dopiero normalnie pracuje. Spalanie to 10l w trasie, powtarzam w trasie nie w mieście :bigok:. Do tego wyrzuca błedy sporadyczne od wszystkich 4 wtryskiwaczy zwarcie do masy, nastawnik w przepustnicy był robiony jakis rok temu



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zawieszajace się obroty 1.4 16v AHW

Post autor: grg474 » ndz paź 27, 2013 18:35

jak nie łapie lewego powietrza to jednak przepustnica do wymiany


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Zawieszajace się obroty 1.4 16v AHW

Post autor: Cypis876 » pn paź 28, 2013 10:07

A czy przyczyna spalane i nierównej pracy może być uszczelka pod głowica? Jakie są typowe objawy uszczelki pod głowica. Dodam ze ubyło troch płyny chłodniczego ale pod autem wycieku nie ma w dodatku wali bardzo na biało spalinami.



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Zawieszajace się obroty 1.4 16v AHW

Post autor: Fafik258 » pn paź 28, 2013 10:21

Jak spaliny dostają się do układu chłodzenia to bombluje w zbiorniczku, dodatkowo twarde węże, może płyn wywalać. Jak olej do układu chłodzenia to wiadomo syf w zbiorniczku jak na odwrót to budyń pod korkiem od oleju zwiększony poziom oleju. Jak spala płyn to wiadomo mgła ala "smoleńsk". Ilość objawów zależy od tego w których miejscach przepaliło uszczelkę.



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Zawieszajace się obroty 1.4 16v AHW

Post autor: Cypis876 » pn paź 28, 2013 11:10

Twardych weży nie mam natomiast płynu ubywa przy wymianie termostatu mialem nalane do wytłoczenia w zbiorniczku kolo września zrobiło mi sie z tego min , teraz aktualnie mam nalane na maks i obserwuje, wycieków żadnych pompa wody sucha



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości