problem z silnikiem 1.6sr kopci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z silnikiem 1.6sr kopci
silnik 1.6sr symbol AKL
a wiec tak, silnik zaczal mi brac olej i strasznie kopci jak postoi troche. normalnie jakby sie opona palila tyle dymu.
ale podczas jazdy jest normalnie, nie kopci prawie wcale.
bylem z tym u mechanika i powiedzial ze poszedl trzeci pierscien ktory odprowadza olej. ma racje??
powiedzial ze lepiej silnik wymienic niz remontowac. zgadzacie sie z tym?
			
									
									a wiec tak, silnik zaczal mi brac olej i strasznie kopci jak postoi troche. normalnie jakby sie opona palila tyle dymu.
ale podczas jazdy jest normalnie, nie kopci prawie wcale.
bylem z tym u mechanika i powiedzial ze poszedl trzeci pierscien ktory odprowadza olej. ma racje??
powiedzial ze lepiej silnik wymienic niz remontowac. zgadzacie sie z tym?
moje mk4  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
						problem z silnikiem 1.6sr kopci
Zawsze lepiej jest reanimowac swój o ile jest tego sens. Ale to dopiero okaże się jak się rozbierze silnik i dokona pomiarów. Kupic drugi mozna tylko jaką masz gwarancję, że trafisz na dobry?
			
									
									- Fafik258
- Forum Master 
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Ile?mat333kow pisze:silnik zaczal mi brac olej
Uszczelniacze zaworowemat333kow pisze:strasznie kopci jak postoi troche
Na jakiej podstawie stwierdził, że akurat trzeci a nie np. pierwszy i nie np. uszczelniaczemat333kow pisze:poszedl trzeci pierscien ktory odprowadza olej
Ja sądzę inaczej. wszystko zależy od indywidualnego przypadku.mat333kow pisze:powiedzial ze lepiej silnik wymienic niz remontowac. zgadzacie sie z tym?
Na jakim oleju śmigasz? Jestem wróżką myślę, że to raczej akurat będzie czwarty
 A tak na poważnie silnik 8V znajdź gościa co Ci wymieni uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy. Uszczelniacze 8 szt po 5 zł i tyle co za robotę. Jak nie pomoże będziesz myślał dalej
 A tak na poważnie silnik 8V znajdź gościa co Ci wymieni uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy. Uszczelniacze 8 szt po 5 zł i tyle co za robotę. Jak nie pomoże będziesz myślał dalejproblem z silnikiem 1.6sr kopci
może i masz rację żeby te uszczelniacze najpierw wymienić. A ile ktoś może wziasc za taka wymianę?
			
									
									moje mk4  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
						problem z silnikiem 1.6sr kopci
ja własnie teraz mam podobny problem mi brał z 3 litry oleju na 1000 do tego falował na biegu jałowy i troszeczke kopcił dosłownie troszeczke i tak jeździłem az do wczoraj jak zaczeło mi coś purtac pojechałem do mechanika zaczeli wyciągać kable wysokiego napięcia bo myśleli że to przebicie ale nie i dziś zmierzyli kompresje i na 2 garze miałem 6 bar a na reszcie prawie 13 i najprawdopodobniej lał wtrysk i wypalił gniazdo zaworowe... bede wiedział jak mi ściągnie głowice... a pozatym z tego co wiem wymiana uszczelniaczy mu i tak nie pomoże jak będzie miał wyrobione prowadnice zaworowe więc nie wiem jak kto woli ale jak ktoś już sciągnie pokrywe zaworów i będzie miał luz na prowadnicach to bym sciąga głowice .....
			
									
									- Fafik258
- Forum Master 
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Gdyby babka miała jojkaVwMaly pisze:... a pozatym z tego co wiem wymiana uszczelniaczy mu i tak nie pomoże jak będzie miał wyrobione prowadnice zaworowe więc nie wiem jak kto woli ale jak ktoś już sciągnie pokrywe zaworów i będzie miał luz na prowadnicach to bym sciąga głowice .....
 Oczywiście, masz rację. Ściągną dekiel to się dowiedzą na czym stoją.
  Oczywiście, masz rację. Ściągną dekiel to się dowiedzą na czym stoją.problem z silnikiem 1.6sr kopci
w golfie miałem tak że zrobiłem głowice i dalej mi kopcił potem się okazało że na pierscieniach puszczał, na twoim miejscu udał bym się do porządnego mechanika i sprawdził kompresje dużo to nie kosztuje a może dużo powiedzieć.
			
									
									- Fafik258
- Forum Master 
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Kompresja nie powie mu w jakim stanie jest pierścień olejowy. Powie mu tylko w jakim stanie jest gładź cylindra współpracując z pierścieniem sprężającym oraz powie mu (o ile będzie próba olejowa i o ile mechanik potrafi interpretować wyniki) w jakim stanie jest przylgnia pomiędzy zaworem a gniazdem.VwMaly pisze:sprawdził kompresje
Gdyby to był 16V to bym i może skłonił się do tej teorii ponieważ zawory w tym przypadku pracują pod "kątem". Natomiast w 8V gdzie zawory pracują w osi z cylindrem wyrobienie prowadnic wydaje się być jakimś s-fVwMaly pisze:jak będzie miał wyrobione prowadnice zaworowe
problem z silnikiem 1.6sr kopci
to w takim razie co robic??:)
			
									
									moje mk4  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
						problem z silnikiem 1.6sr kopci
i co z tym silnikiem zrobić? wcześniej kasy nie było na naprawe i jakoś sie jezdzilo, teraz troche kasy wpadlo i bym chcial z tym zrobic porządek  
			
									
									
moje mk4  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
						- arekgroszek
- Użytkownik 
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
no właśnie żadnej , nie wiem co robić ;/
			
									
									moje mk4  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
						- arekgroszek
- Użytkownik 
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
A co dokładnie zauważyłeś? Czy silnik faluje na jałowym, szarpie, nie wkręca się powyżej 5 tys, czy kopci a jeśli tak to na zagrzanym silniku czy na zimnym? 
Silniki wbrew pozorom nie są drogie sam zastanawiałem się nad zmianą silnika a czy chcesz wkładać w remont tego? Czy jest sens? Przemyśl sobie koszt bo taki sam 1.6 sr dostaniesz w 1 tys, skrzyni nie musisz reszte możesz przełożyć ze starego silnika i sprzedać stary na części(sprzedać też nie jest tak łatwo ale zawsze coś odzyskasz) zaś po remoncie kapitalnym możesz być pewny pierwsze 10 tys a co jeśli coś się nie wpasuje tak jak powinno i problem powróci? Pieniądz w błoto ... Opisz co tam dokładniej Ci się dzieje może coś pomogę
			
									
									Silniki wbrew pozorom nie są drogie sam zastanawiałem się nad zmianą silnika a czy chcesz wkładać w remont tego? Czy jest sens? Przemyśl sobie koszt bo taki sam 1.6 sr dostaniesz w 1 tys, skrzyni nie musisz reszte możesz przełożyć ze starego silnika i sprzedać stary na części(sprzedać też nie jest tak łatwo ale zawsze coś odzyskasz) zaś po remoncie kapitalnym możesz być pewny pierwsze 10 tys a co jeśli coś się nie wpasuje tak jak powinno i problem powróci? Pieniądz w błoto ... Opisz co tam dokładniej Ci się dzieje może coś pomogę

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości








