Strasznie słaby kiedy ciepły + Temperatura czasem spada
: czw wrz 05, 2013 13:35
Witam, mam golfa 4 z silnikiem 1.6 sr benzyna. Od jakiegoś czasu mam pewien problem, auto jest ok kiedy jest zimne, a kiedy ciepłe jest strasznie słabe, naprawde baardzo słabe, kiedy wskazówka dochodzi do 90 stopni, czasem nawet gaśnie sam od siebie i żeby odpalić, musze go kręcić z 5 sekund przynajmniej. Podłączyłem pod VAG, i wyszło że jest padniety czujnik cieczy chłodzącej, no to wymieniłem, kupiłem ten - > http://www.ebay.co.uk/itm/Coolant-Tempe ... 4ac0db5852" onclick="window.open(this.href);return false;
Wymieniłem, i znowu jak tylko temperatura na wskaźniku dochodziła do 90, zaczęło szarpać, potem osłabł i już tak zostało, jak ostygnie to znowu bedzie normalnie.. Może zły czujnik? Albo to że jest tak słaby gdy ciepły wcale nie jest spowodowane tym czujnikiem?
Podłącze pod VAG jak tylko bede miał czas, zobacze czy problem czujnika zniknął, jeśli nie to co teraz? Wymienic inny czujnik? Ten który kupiłem jest tylko od wskazywania temperatury czy on robi coś więcej jeszcze? A jeśli czujnik bedzie ok to co może być przyczyną utraty mocy? Bede wdzieczny za pomoc.
DEIT/// dodam jeszcze, że kiedy już osłabnie, nie chce zbierać sie na obroty, nawet na biegu jałowym musze dośc długo potrzymać pedał gazu żeby zebrał sie na 2-2,5 tyś obrotów. Tak jakby go coś muliło.
Wymieniłem, i znowu jak tylko temperatura na wskaźniku dochodziła do 90, zaczęło szarpać, potem osłabł i już tak zostało, jak ostygnie to znowu bedzie normalnie.. Może zły czujnik? Albo to że jest tak słaby gdy ciepły wcale nie jest spowodowane tym czujnikiem?
Podłącze pod VAG jak tylko bede miał czas, zobacze czy problem czujnika zniknął, jeśli nie to co teraz? Wymienic inny czujnik? Ten który kupiłem jest tylko od wskazywania temperatury czy on robi coś więcej jeszcze? A jeśli czujnik bedzie ok to co może być przyczyną utraty mocy? Bede wdzieczny za pomoc.
DEIT/// dodam jeszcze, że kiedy już osłabnie, nie chce zbierać sie na obroty, nawet na biegu jałowym musze dośc długo potrzymać pedał gazu żeby zebrał sie na 2-2,5 tyś obrotów. Tak jakby go coś muliło.