Strona 1 z 1

2.0 APK - remont silnika, jakie pierścienie?

: wt sie 06, 2013 17:51
autor: pendzel_3
Witam Wszystkich,

Jak powszechnie wiadomo motor jaki posiadam czyli 2.0 APK ma od fabryki zapakowane wadliwe pierścienie przez co ma apetyt na olej,
w moim przypadku ok 0,3l/1000km. Zastanawiam się czy nie zrobić z tym porządku mimo że ciśnienie jest ok.

I tu pytanie do kogoś kto remontował taki silnik, chodzi mi o dobór pierścieni (z tego co wiem już w ASO na naprawach gwarancyjnych były montowane inne).
Jeśli ktoś zna symbol , lub remontował gdzieś swój(czyjś) motor - zna warsztat gdzie taką naprawę można przeprowadzić (najlepiej lubelskie, podkarpackie), to będę wdzięczny za wszelkie informacje. :bigok:

Proszę również osoby które taki remont u siebie przeprowadziły o opinie - jak sprawy się mają po jego wykonaniu.

2.0 APK - remont silnika, jakie pierścienie?

: śr sie 07, 2013 11:01
autor: marcin7x5
Poszukaj na forum a znajdziesz wszelkie info odnosnie pierscieni, z tego co pisali koledzy to zakładają od silnika 2,0 z golfa III - jednoczęsciowe.

2.0 APK - remont silnika, jakie pierścienie?

: śr sie 07, 2013 13:17
autor: pendzel_3
Własnie nie moge znaleść konkretnej informacji co do oznaczenia

Niżej w linku kilka różnych producentów i symboli:

http://www.iparts.pl/auto-czesci/piersc ... 00531.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2.0 APK - remont silnika, jakie pierścienie?

: sob sie 10, 2013 10:04
autor: JonnyQuest
Możesz znaleźć konkretną informacje zacznij szukać :grrr:

spalanie 0,3 to lajt, ponad 0,5 zalecana wymiana
zmień olej na maxlife 10w40 i jeździj ...

2.0 APK - remont silnika, jakie pierścienie?

: sob sie 10, 2013 11:39
autor: Qto
pendzel_3 pisze:0,3l/1000km
dałbym sobie spokój z remontem... a ewentualnie tak jak JonnyQuest radzi, pokombinować z innymi olejami. Jeździłem na Magnatecu 10W40...zmieniłem na Motula także 10W40 - spalanie oleju zmniejszyło się dwukrotnie.