Witam, na początku chciałbym zaznaczyć że nie zakładałbym nowego tematu gdybym znalazł rozwiązanie podobnej przypadłości Chodzi o ubywanie oleju, może w ilościach zastraszających... Golf kupiony od handlarza sprowadzony z Włoch, przebieg jaki miał ustawiony to 178k km, po kupnie wymiana rozrządu, oleju, filtrów i tuleje bo była pęknięta jedna i naprawiony kompresor klimy wraz z nabiciem. I teraz tak od czasu do czasu jak mi się przypomniało to sprawdziłem olej i spadł poniżej wypustki na bagnecie, więc dolałem pół litra... Ostatnio też myśle sobie sprawdze i było to samo, wlałem resztę czyli też połówkę, a od kupna zrobiłem jakieś 5500km. Następnie miałem 2 razy trasę ~150km i za każdym razem sprawdzałem i nie ubyło. Ale jak wróciłem do domu i jak to w domu robi się trasy typu 0.5~1 km po czym auto się gasi i za chwile znowu to samo to zauważyłem po 2 dniach takiej jazdy że upił blisko 200 ml... Czytałem już wszystkie tematy o oleju w benzynkach i teraz jest tak że pod korkiem oleju białej mazi nie mam... Jak silnik jest rozgrzany i ktoś doda mocno gazu to nie kopci... Ale mam wrażenie że gruba rura od odmy (którą wytarłem wcześniej) od spodu zostawia ślad oleju... Dlatego Panowie mam pytanie co wymienić?
Z jednej strony jestem przygotowany na remont silnika i wydanie 800~1000 zł na autko byle by potem jeździło jak trzeba i nie piło oleju Myślałem o remoncie typu uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowicą i pierścienie tłokowe + planowanie głowicy tylko czy to wystarczy? I dodatkowo nie mogę znaleźć czegoś takiego jak uszczelniacze zaworowe pod ten silnik.. są jakieś standardowe do vw ale podejdą? jakby ktoś rzucił linkiem lub poprawną nazwą tego ustrojstwa...
1.6 AKL problem z olejem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09
1.6 AKL problem z olejem
Ostatnio zmieniony pn lip 08, 2013 14:21 przez krzychu155, łącznie zmieniany 1 raz.
1.6 AKL problem z olejem
wygląda to na uszczelniacze na zaworach - skoro zużywa olej wtedy kiedy czesto odpalasz i gasisz (małe odcinki). Gdyby to była wina pierscieni to zużycie oleju by było też duże na dużych odcinkach
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09
1.6 AKL problem z olejem
Kolego czy możesz mi powiedzieć czy chodzi o takie? http://allegro.pl/uszczelniacze-zaworow ... 86994.html to są jedne z 3 aukcji które znalazłem ale na żadnej nie ma mojego numeru silnika... Czy da się te uszczelniacze zmienić bez zdejmowania głowicy? Wtedy przypuszczam że koszt całej operacji zamyka się w granicach 200 ze wszystkim
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości