1.8T problem z olejem i turbo
: śr cze 19, 2013 01:01
witam wszystkich, posiadam MK 4 1.8T AUM 2001 170tys przeb. Pierwszy problem to taki że od pewnego czasu wydaje mi sie że auto słabiej sie wkręca na obroty, podłączyłem go vasem i zadnych błędów, podczas przyspieszania nie czuc już tego fajnego momentu kiedy po załączeniu turbo auto wyrywa do przodu. Silnik pracuje normalnie nie kopci nie zuzywa grama oleju nie wiem co robić?...
Drugi problem to taki iz po włączeniu zapłonu po ok 5sec wyskakuje mi na duzym fisie czerwona konefka i napis STOP OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. Po odpaleniu komunikat gasnie i auto jedzie normalnie żadnych błedów w sterowniku silnika, dodam ,że ten problem mam od samego poczatku posiadania auta czyli ponad rok, auto było u różnych mechaników i nikt nie jest wstanie wskazac przyczyny. Sam doszedłem do tego ,że ktoś dolutował przewód do czujnika cisnienia oleju i podłączył go pod srubkę od pokrywy zaworów. Po odłączeniu tegoż kabelka komunikat na włączonym zapłonie nie pojawia sie natomiast kiedy auto sie rozgrzeje zaczyna nierówno pracowac traci moc i wyskakuje ten sam komunikat. Podejrzewam że może cos byc nie tak z pompa oleju dziwi mnie natomiast to że na podłaczonym kabelku wszystko jest ok. Czy jest mozliwe to aby w momencie kiedy auto zaczyna wariowac i podłacze dodatkwy kabel do czujnika sterownik dostanie informacje że cisnienie jest ok i silnik zacznie pracowac normalnie? dodam że czujnik załozyłem nowy i nic. Prosze o wszelkie porady bo juz sam nie wiem co robić...pozdrawiam
Drugi problem to taki iz po włączeniu zapłonu po ok 5sec wyskakuje mi na duzym fisie czerwona konefka i napis STOP OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. Po odpaleniu komunikat gasnie i auto jedzie normalnie żadnych błedów w sterowniku silnika, dodam ,że ten problem mam od samego poczatku posiadania auta czyli ponad rok, auto było u różnych mechaników i nikt nie jest wstanie wskazac przyczyny. Sam doszedłem do tego ,że ktoś dolutował przewód do czujnika cisnienia oleju i podłączył go pod srubkę od pokrywy zaworów. Po odłączeniu tegoż kabelka komunikat na włączonym zapłonie nie pojawia sie natomiast kiedy auto sie rozgrzeje zaczyna nierówno pracowac traci moc i wyskakuje ten sam komunikat. Podejrzewam że może cos byc nie tak z pompa oleju dziwi mnie natomiast to że na podłaczonym kabelku wszystko jest ok. Czy jest mozliwe to aby w momencie kiedy auto zaczyna wariowac i podłacze dodatkwy kabel do czujnika sterownik dostanie informacje że cisnienie jest ok i silnik zacznie pracowac normalnie? dodam że czujnik załozyłem nowy i nic. Prosze o wszelkie porady bo juz sam nie wiem co robić...pozdrawiam