Strona 1 z 1
					
				Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: sob cze 01, 2013 14:04
				autor: Seba51a
				Opis błędu wg VAG - Czujnik obrotów silnika, zakres możliwości, brak osprzętu, błąd sporadyczny.
Panowie problem na szczęście nie dotyczy mojego obecnego auta, ale byłego  

 ... od razu mam zasugerować kupno nowego czujnika i jego wymianę (po wykasowaniu błędu i przejechaniu jakiś 8 km z ciężką nogą problem powtórzył się) czy też mam coś wykonać wcześniej?
Proszę o porady.
 
			 
			
					
				Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: ndz cze 02, 2013 18:01
				autor: Seba51a
				Nie spodziewałem się, że będzie taki problem z uzyskaniem pomocy... może robię coś źle, jeśli tak to również proszę o info.
			 
			
					
				Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: ndz cze 02, 2013 18:21
				autor: Qto
				Seba51a pisze:od razu mam zasugerować kupno nowego czujnika i jego wymianę (po wykasowaniu błędu i przejechaniu jakiś 8 km z ciężką nogą problem powtórzył się) czy też mam coś wykonać wcześniej?
błąd sporadyczny, więc najpierw czyszczenie styków i skasowanie błędu. Jak błąd wróci to wtedy czujnik...
 
			 
			
					
				Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: pn cze 03, 2013 12:41
				autor: marcin7x5
				Warto tez sprawdzic ciągłośc przewodów we wiązce od czujniki (g28) do sterownika.
			 
			
					
				Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: czw cze 06, 2013 19:42
				autor: Seba51a
				Przyczyną usterki były nadgryzione, przewody z czujnika. Sprawka jakiegoś gryzonia  

 . Kabelki zostały przecięte do końca i polutowane. Błąd się przestał pojawiać. Usterka usunięta  

 
			 
			
					
				Re: Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: czw cze 06, 2013 19:44
				autor: Seba51a
				marcin7x5 pisze:Warto tez sprawdzic ciągłośc przewodów we wiązce od czujniki (g28) do sterownika.
 
Szkoda, że poradę dostałem po naprawie, ale + za wyczucie  

 - dobry NOS 

 
			 
			
					
				Kod błędu 16705 (1,4 16V kod silnika, chyba AXP)
				: pn lut 08, 2016 08:36
				autor: Dareczek013
				Witam, posiadam taki sam problem,a mianowicie zapala mi sie EPC , a samochód na wolnych obrotach dostaje obroty ok. 1200 i gaśnie . Po podpięciu do kompa wywala mi błąd 16705. W czasie jazdy czasem szarpie samochodem i zapala się ten EPC i po chwili gaśnie. Czy to będzie czujnik położenia wału? a mógłby ktoś powiedzieć gdzie się znajduje w tym silniku? 
A jeszcze zauważyłem że kiedyś jak przekręciłem kluczykiem by zapalić samochód to tylko raz pykało pod silnikiem a teraz to kilka razy pyka. To przepustnica ?